Fuffie Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik denk dat dat gewoon nep is... Ninendo DS kan echt niet GTA IV aan.. Groeten, Dat is echt al jaren bekend Als hij de Wii niet aankan, kan de DS hem zeker niet aan Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik denk dat dat gewoon nep is... Ninendo DS kan echt niet GTA IV aan.. Groeten, Dat is echt al jaren bekend Als hij de Wii niet aankan, kan de DS hem zeker niet aan Ik lees dat soort nieuws niet echt vaak. Bijna nooit Groeten, Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 waarschijnlijk word chinatown al geen succes laat staan dat gta 4 op de ds succes zal hebben Reageren
Valto Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 waarschijnlijk word chinatown al geen succes laat staan dat gta 4 op de ds succes zal hebben GTA4 voor de ds dat zou me wat zijn xD en ik denk ook dat chinatown bij zowat iedereen binnen een paar weken de kast in verdwijnt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.