gangsterrave Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 help nodig ik laadt eerst sa mp en dan klik ik op een server dan gaat ie erin maar dan staat er nieuw game load game en options enz maar als ik nieuwgame druk dan crasht ie en dan valt ie weg wie kan me helpen ik heb gewoon de egte gta sa gister gekocht moet ik me gta downgreeden want hij is version 2 plz help Reageren
Sandra Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) moet ik me gta downgreeden want hij is version 2 Ja (kort maar krachtig ) Bewerkt: 29 maart 2008 door =>Sandra<= Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Misschien bestaat de kans dat hij niet weet hoe dat moet: Ga naar deze link en download de patch. Zet hem op een handige locatie, denk aan het bureaublad. Start hem op en kies een paar keer 'Next'. Er zal worden gevraagd om de locatie van de plaats waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Standaard zal er al een locatie staan, dat is de locatie waar de installer hem automatisch aanraadt neer te zetten. Als hij ergens anders staat moet je even op 'Bladeren..' klikken en je locatie opgeven. Eenmaal de locatie opgegeven kan je verder, klik weer een paar keer op 'Next'. De patch doet z'n werk en als 'ie klaar is dan kan je SA-mp spelen. Veel plezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.