Tim14 Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2004 als ik bij mijn huis ben en ik heb politie achter mij aan dan doet mijn gang helemaal niks tegen hun hoe komt dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2004 Geen idee maar dan moeten de politie hun misschien aanvallen. Je bodyguards (als je die hebt ).schieten dan wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2004 tja wat heb ik aan hun dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2004 Niks. Maar ze vechten wel tegen die security. In die blauwe pakjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2004 ze vechten niet tegen de politie alleen tegen andere mensen die je lastigvallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 een kameraad van me die had zo'n wijven gang, dat was vet vaag want het horen tog mannen te zijn? Ze waren allemaal in badpak en ze hadden een m16, veel beter dan de normale Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2004 een kameraad van me die had zo'n wijven gang, dat was vet vaag want het horen tog mannen te zijn? Ze waren allemaal in badpak en ze hadden een m16, veel beter dan de normale Jah klopt. Dan moet je "chickswithguns" intypen. Dan staan ze dr allemaal met een M4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2004 Xamber,Apr 30 2004, 09:03 AM] een kameraad van me die had zo'n wijven gang, dat was vet vaag want het horen tog mannen te zijn? Ze waren allemaal in badpak en ze hadden een m16, veel beter dan de normale Jah klopt. Dan moet je "chickswithguns" intypen. Dan staan ze dr allemaal met een M4. heb ik ook geprobeerd is wel grappig! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2004 Xamber,Apr 30 2004, 10:03 AM] een kameraad van me die had zo'n wijven gang, dat was vet vaag want het horen tog mannen te zijn? Ze waren allemaal in badpak en ze hadden een m16, veel beter dan de normale Jah klopt. Dan moet je "chickswithguns" intypen. Dan staan ze dr allemaal met een M4. NEEJ! Dit was zijn gang!?!?! Toen hij de Vercetti Estate had krijg hij inplaats van de mannelijke gang vrouwen. En het was geen cheat nee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2004 Dat kan helemaal niet. Of het is een mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamarkt Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Dat kan helemaal niet. Of het is een mod. dat kan wel ik hat het ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 Dan heeft hij een mod gedownload of een cheat gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2004 ze vechten niet tegen de politie alleen tegen andere mensen die je lastigvallen bij mij tegen niemand :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.