Tmzom Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Heey! HOe nemen jullie een gang area over? Ik ga meestal met jetpack op gebouw staan en met bazooka iedereen kapotschieten Maar meestal is het toch wel het leukst om gewoon met een pistool op de weg te gaan staan en iedereen over hoop schieten Laat maar weten... Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 is hier niet al een threat over :wacko: :question: Reageren
hey dude Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 als je op u radar paar van groene ,gele,en paarse kleuren hebt staan(OP RADAR)dan moet je er minstens 3 van een ander gang schieten en dan begin je een gang war :rolleyes: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 ik gebruik een ak47 en schiet al die gangmembers dood Maar hier was volgens mij al een topic over als ik mij niet vergis Reageren
BrokenTable Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 als je op u radar paar van groene ,gele,en paarse kleuren hebt staan(OP RADAR)dan moet je er minstens 3 van een ander gang schieten en dan begin je een gang war :rolleyes: Als je de vraag goe zou lezen zou je zien dat hij vraagt hoe JIJ het doet. Niet hoe het moet. Oftewel: hij kan een gangwar starten en schiet de members zelf met een bazooka kapot. Maar je kunt ze bijv. ook met een mes te lijf gaan. Of snipen. Reageren
The Godfather Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 neem meestal een stuk of 5 gangmembers mee....die gebruik ik als schild....of anders een paal .... ik gebruik de M4 of de AK47 Reageren
Master-mind Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 je pakt jetpack gaat op een gebouw staan gooit dan met molotov cocktails en ze vallen met bosjes Reageren
Erulezz Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Ik koop een keer een goedkoop wapen , schiet dan drie gangmembers dood , heb ik al wat wapens erbij , en ga zo steeds verder ... Huppakee , genoeg kogels om je te vermaken . Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 (bewerkt) Ik maai die gasten neer met mijn AK 47 ik ben niet te stoppen met de AK Als ik een maal begin met mensenmaaien vallen ze met bosjes neer :lol: Mijn CJ is de AK king Living in LA and still clutchin' on my AK :lol: B) Tupac A. Shakur Bewerkt: 4 februari 2005 door Tupac A. Shakur Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Voor de eerste groep liggen er een paar sachtels. Zo leuk om ze voorbij te zien vliegen! Daarna ben ik aangewezen op mijn ouwe trouwe M4. Heerlijk, de kracht van dat wapen! Reageren
KillerKing Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Nou ik schiet ze eerst neer met pistool of shotgun om oorlog te krijgen. Vervolgens sniper ik er een paar + als er een auto is door de hoofd. En diegenen die niet terugrennen als bitchaz krijgen ak47 kogels door hun hele lichaam. En mijn gang leuk zien ze eruit maar niet meer dan dat. Tegen de tijd dat ze een tech9 trekken heb ik mijn vijanden al dood. Echt lauw is toch dat die gele gang vele malen erger is dan de ballas gang terwijl ik hele tijd d8 dat ballas mijn concurrent is. Naja concurrent..???? Reageren
Tmzom Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Moet je maar eens proberen gangwar te winnen met pistol:D Good luck! Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Moet je maar eens proberen gangwar te winnen met pistol:DGood luck! Je wordt afgeslacht als je dat doet ,heb het net 2 x geprobeerd als je er 2 hebt vermoord staat er een hele groep voor je en je hebt te weing tyd op de 9mm te herladen want dan zit je al vol met lood :lol: Je kan een gangwar met een 9mm wel winnen als je blijft rennen en schuilen achter muurtjes en auto's BTW:met een minigun is het vet om een gangwar te voeren Reageren
Tmzom Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Helemaal meej eens tupac Reageren
Silverwing Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Ik gebruik altijd de Minigun en wat molotovs. En als ik dat niet heb moeten ze maar de kracht leren kennen van de M4! :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.