Tmzom Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 yeah ziet er altijd wel grappig uit als je van die Mannekes ziet rondrennen als ze in de fik staan:P Ik was er toenet in geslaagd Een gebied over te nemen met alleen 1 MES! 1 neersteken, wegrennen....... Na 1 week eindelijk gelukt Reageren
KillerKing Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Ee zal ik je een gouden tip geven. Maar niet doorvertellen he... PROBEER EENS EEN WAPEN :rolleyes: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 ja probeer eens een wapen maar wel cooooll van met da mes :lol: :lol: Reageren
Tmzom Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Ik doe ook altijd met wapen hor... :rolleyes: alleen begon beetje saai te worden <_< en als ik iets wil MOET ik da gwoon bereiken (best irritante eigenschap <_< )dus was het eindelijk gelukt B) Reageren
japie13 Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 ik schiet meestal een paar ventjes neer met m'n Micro SMG en dan pak ik mijn M4 en doorzeef ze met kogels (echt een relaxt wapen die M4 ) Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 ik doe altij met een bazooka ... maar dat begint saaai te worde dus minigun Reageren
superman Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 ik doe het meestal met een minigun lekker blijven schieten of met een pistool (het lukt wel met die cheat disc anders ben je binnen een paar seconden dood ) Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Ik maak iedereen af wie ik tegen kom ik pak een paar vrienden en gooi een paar molotov cocktails en de rest schiet ik af met mijn Ak47 :rolleyes: Reageren
Renne Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Kruip meestal op een gebouw dat goed bescherm. En begin ze dan 1 per 1 dood te schieten met mijn m4. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Meestal als je een gang war bent begonnen komen ze met ze allen er aan rennen. Ze rennen dan allemaal heel dicht bij elkaar. Dan gooi ik meestal een molotov cocktail naar hun toe en dan zijn ze allemaal tegelijk dood. Reageren
Na$! Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 en wat doe je dan als ze met veel tegelijk aankome maar uit verschillende richtingen? ik doe meestal ak 47 en dan knal ik ze dood heb ik iets meer fun aan . de kick zit er ook in als je met je pistool zo dicht mogeliujk gaat en dan probeert de kop eraf te knallen. :lol: :ph34r: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 en wat doe je dan als ze met veel tegelijk aankome maar uit verschillende richtingen? ik doe meestal ak 47 en dan knal ik ze dood heb ik iets meer fun aan . de kick zit er ook in als je met je pistool zo dicht mogeliujk gaat en dan probeert de kop eraf te knallen. :lol: :ph34r: Ik gooi dan overal Molotov Cocktails naar toe. En als het me even te druk wordt ren ik weg , en ga ik achter een muurtje staan. Maar meestal gaat het altijd wel goed. Soms gebruik ik ook wel geweren. Of ik rij ze dood met een auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.