Jump to content

achiefments

Recommended Posts

Geplaatst:

uhmm.. er stond op www.gamed.nl dat de xbox360 achiefments krijgt maar wat is een achiefments

en krijgt de playstation 3 het niet?

Geplaatst:

Hier waren al dergelijke topic's over.. gebruik de zoekfucktie ;)

Geplaatst:

geef nou maar gewoon een antwoord kan dit tpic ook gesloten worden jezus he

Geplaatst:

als je nou in dat topic kijkt die ze net noemen zie je daar het antwoord al staan op een vraag die je daar ook al stelde

Geplaatst:

Als je nou beter in het forum kijkt staat er boven aan de topic "achievements" waar jij zelf nog laatst gepost heb, dus daar kan je je vraag ook stellen en miss staat het antwoord er al..

Geplaatst:

als je nou in dat topic kijkt die ze net noemen zie je daar het antwoord al staan op een vraag die je daar ook al stelde

ik heb al gekeken ze discuseren er alleen over ik wil weten wat het betekent en of het alleen op de 360 komt

Geplaatst:
Achievements zijn speciale uitdagingen op de Xbox360 waar je zogenoemde Gamerscore voor krijgt. Voor (bijna) elk spel kun je 1000 punten halen en zo kun je jezelf dus vergelijken met anderen. Achievements zijn vaak dingen als, vermoord een X aantal mensen, win een X aantal wedstrijden (met FIFA bijvoorbeeld) maar ook spel het hele spel uit of verschillende levels.

beter kijken

Geplaatst:
Achievements zijn speciale uitdagingen op de Xbox360 waar je zogenoemde Gamerscore voor krijgt. Voor (bijna) elk spel kun je 1000 punten halen en zo kun je jezelf dus vergelijken met anderen. Achievements zijn vaak dingen als, vermoord een X aantal mensen, win een X aantal wedstrijden (met FIFA bijvoorbeeld) maar ook spel het hele spel uit of verschillende levels.

beter kijken

maar komt dit alleen op de 360

en krijgt de playstation niks speciaals??

Geplaatst:

Achievements en Gamerscore heb je alleen op de Xbox360, de PS3 heeft dat dus niet nee.

Geplaatst:
Achievements en Gamerscore heb je alleen op de Xbox360, de PS3 heeft dat dus niet nee.

kijk was dat nou zo moeilijk :duh:

Geplaatst:

Het gaat erom dat je die vraag ook al gesteld heb ik dat andere topic. En omdat jij waarschijnlijk meteen binnen 5 minuten een antwoord wil en jij die niet kreeg in het topic, heb je er zelf maar een gemaakt.

Als we allemaal zo gaan doen wordt het forum GTA IV straks zo!

Geplaatst:

Het gaat erom dat je die vraag ook al gesteld heb ik dat andere topic. En omdat jij waarschijnlijk meteen binnen 5 minuten een antwoord wil en jij die niet kreeg in het topic, heb je er zelf maar een gemaakt.

wow wat voor forum is dat?

Geplaatst:

wow wat voor forum is dat?

GTA San Andres: Easter Egg Forum (GTAFORUM.NL)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...