Jump to content

LCD-tv of gewone tv voor GTA IV?


mad_ce

Recommended Posts

Niemand praat hierover, maar is het niet van belang een goede tv te hebben om GTA IV optimaal te kunnen spelen?

Ik vroeg me enkele dagen geleden af of het nodig zou zijn om mijn tv (van goede kwaliteit weliswaar) te moeten wisselen met een LCD-tv . Wat qua graphics, kleuren,... ?

Denken jullie dat het nodig zal zijn om GTA IV te spelen op een LCD-tv, of zal het ook "goed" lukken met een gewone tv.

Grtz,

Bewerkt: door mad_ce
Link to comment
Delen op andere websites

Niemand praat hierover, maar is het niet van belang een goede tv te hebben om GTA IV optimaal te kunnen spelen?

Ik vroeg me enkele dagen geleden af of het nodig zou zijn om mijn tv (van goede kwaliteit weliswaar) te moeten wisselen met een LCD-tv . Wat qua graphics, kleuren,... ?

Denken jullie dat het nodig zal zijn om GTA IV te spelen op een LCD-tv, of zal het ook "goed" lukken met een gewone tv.

Grtz,

Het zal denk ik wel gewoon lukken op een normale tv. Mits die niet té oud is natuurlijk. Een LCD tv is natuurlijk beter. Maar wat ik me al lange tijd afvraag is of het 50 Hz zal ondersteunen. Als hij dit wel doet dan heb je niks te vrezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is een Full-HD LCD/plasma het beste! De vraag is of jij ongelofelijk veel geld wilt spenderen voor nóg mooiere graphics. GTA IV zag er in de trailer en screenshots natuurlijk fenomenaal uit. De vraag is dus of jij per se die grapics wil evenaren of dat jij voor ietje mindere, goedkopere, grapics gaat.

Ikzelf wacht nog steeds op die melding voor een pc versie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is een Full-HD LCD/plasma het beste! De vraag is of jij ongelofelijk veel geld wilt spenderen voor nóg mooiere graphics. GTA IV zag er in de trailer en screenshots natuurlijk fenomenaal uit. De vraag is dus of jij per se die grapics wil evenaren of dat jij voor ietje mindere, goedkopere, grapics gaat.

Ikzelf wacht nog steeds op die melding voor een pc versie :puh:

Beemer is toch beter als LCD/Plasma!

Je ziet daar veel beter op!

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is een Full-HD LCD/plasma het beste! De vraag is of jij ongelofelijk veel geld wilt spenderen voor nóg mooiere graphics. GTA IV zag er in de trailer en screenshots natuurlijk fenomenaal uit. De vraag is dus of jij per se die grapics wil evenaren of dat jij voor ietje mindere, goedkopere, grapics gaat.

Ikzelf wacht nog steeds op die melding voor een pc versie :puh:

waarom zou je op een gewoon computerscherm betere graphics hebben dan op een gewone tv?

maar onze tv wordt nou gerepareerd en dat is een gewone beeldbuis-tv dus wrs zal ik eht daarmee moeten doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is een Full-HD LCD/plasma het beste! De vraag is of jij ongelofelijk veel geld wilt spenderen voor nóg mooiere graphics. GTA IV zag er in de trailer en screenshots natuurlijk fenomenaal uit. De vraag is dus of jij per se die grapics wil evenaren of dat jij voor ietje mindere, goedkopere, grapics gaat.

Ikzelf wacht nog steeds op die melding voor een pc versie :puh:

waarom zou je op een gewoon computerscherm betere graphics hebben dan op een gewone tv?

maar onze tv wordt nou gerepareerd en dat is een gewone beeldbuis-tv dus wrs zal ik eht daarmee moeten doen...

Omdat een monitor een veel hogere resolutie ondersteunt. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Aan een beemer had ik zelfs niet gedacht. Ik wist zelfs niet dat er mensen ze ook voor games gebruiken.

Wat je anders ook zou kunnen doen, is GTA IV huren, dan testen op je tv voordat je hem koopt... Volgens mij zal GTA IV wel goed werken met een "gewone" televisie (5jaar oud) ... hoop ik toch :bier:

Bewerkt: door mad_ce
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...