Jump to content

Drunkendonkey vs. pie is delicous!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee mensen,

Iemand?

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: 150x500, eronder mag ook.

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zsm

Opmerking: Ik lever de mijne in na de jouwe.

Later

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil welik lever hem zo snel moegelijk in

Edit: hier is die:

20490757tu8.jpg

suc6!

Bewerkt: door pie is delicous!

Drunkendonkey

haloflower.jpg

pie is delicous!

20490757tu8.jpg

Suc6 man!

Voten :tu:

Bewerkt: door Drunkendonkey
Geplaatst:

Nou dan begin ik wel met raten ^_^

Drunkendonkey: Leuke signature, Leuke kleuren gebruikt en je ziet het achtergrond ook goed. Het lettertype valt bij mij ietsjes tegen. Alleen wel leuk dat je er een mooie dikke witte gloed omheen hebt gedaan. De Rand zie je ietsjes minder maar zoals ik zie, Is dat bij Pie is Delicous ook. Alleen jammer dat hij een klein beetje kleiner is.

Rate: een 8/10

Pie is Delicous: Ook een leuke Signature, Leuke rode, Paarse en Roze kleuren gebruikt. The Godfather is een echte Godfather style. Ook leuk dat je er zo'n hand met een paar stokjes Hebt gedaan. Nou lijkt het net alsof The Godfather aan een zijde draatje hangt :7 . Alleen Jammer dat je je naam hebt weg gedrukt hebt en Verticaal hebt gezet. Daar is het lettertype ook mooi van.

Rate: een 9/10

Het was een hele moeilijke keuze, Ze waren allebij even mooi maar die van Pie is Delicous is nog net ietsje mooier.

Jammer Drunkendonkey; Volgende Keer beter :tu:

Geplaatst:

Stem: Donky

Omdat: Veel gebruik van alle kleuren het is druk maar dat maakt het leuk en mooi. Goed ingeblend ook en hele mooie effecten. Gewoon geweldig :D

Geplaatst:

Drunkendonkey: veel mooi effecten, wel vaag. De lettertype is matig. Beter dat de achtergrond meer kleuren bij.

Pie is Delicous:Dat is personage uit game. De lettertype is echt van the godfather. Die verticaal woord beter weggelaten. Zwart wit is echt stijl van the godfather maar rood past vermindert de sfeer. De effecten is wel mooi maar past niet bij the godfather.

Ik stem op Drunkendonkey

pie is delicous!

Comment: Een mooie signature met vooral een achtergrond dat bij de situatie past. Verder heb je ongeveer alles rood gedaan en dat staat mij wel aan alleen vind ik het niet mooi bij je naam. Je had het beter op een andere plek kunnen zetten met een ander lettertype en wellicht nog een andere kleur. Verder is de render gewoon standaard en heb daar dus ook niks op aan te merken.

Rate: 7.0

Drunkendonkey

Comment: Het is een signature die duidelijk opvalt met velle kleuren. Je hebt verschillende brushes en effecten gebruik en dat is er mooi uitgekomen. Ook vind ik het mooi dat je de achtergrond zwart hebt gedaan en daarover heen de verschillende kleuren en effecten. Zo vallen deze duidelijk op. Verder ziet je naam er prachtig uit. Al met al een pracht van een signature.

Rate: 8.6

Stem: Drunkendonkey

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Vote: DrunkenDonkey

Het eerste wat me opvalt aan jouw signature is het goede kleurgebruik, dat is echt erg mooi. Daarnaast is de render goed ingeblend, en die brushes eromheen maken het erg vrolijk, met name door de kleuren ervan. Verder is de tekst ook goed, de plaatsing is prima en het lettertype en de kleur pas goed bij het geheel. Ik heb eigenlijk maar een paar kleine minpuntjes. Ten eerste vind ik de achtergrond iets te donker, als je die iets helderder maakt dan zie je waarschijnlijk meer van de brushes. Ook zou het net iets leuker staan als je de border een leuk kleurtje geeft, in plaats van 1px zwart. Dat geeft de signature nog wat meer sfeer. Pie is delicious, ook een redelijke signature, maar toch vind ik 'm veel minder mooi dan die van DrunkenDonkey. De render vind ik niet zo goed ingeblend, waardoor je allemaal scherpe hoekjes ziet bij zijn hoofd, wat jammer is. Verder is het geheel veels te rood, wat niet goed bij de render past vind ik. Ook vind ik de achtergrond een beetje kaal, bij DrunkeyDonkey is de achtergrond leuk opgevult met allerlei brushes en dat mis ik een beetje bij deze signature. Toch vind ik het zeker geen slechte signature, maar die van DrunkeyDonkey vind ik mooier :)

Gefeliciteerd met je overwinning Drunkendonkey! +1 punt voor jou. :) Helaas pie is delicous! je hebt verloren, maar gelukkig hoef je nog geen punt te verliezen in de ranking.

Closed en ranking updated!

EDIT:

Excuses voor het ongemak! Ik heb de pb van Drunkendonkey te vroeg gekregen. Het stemmen is namelijk nog t/m vandaag 1 April!

Er kan nog gestemd tot 23:59!

Stand: 4-1 voor Drunkendonkey

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Drunkendonkey:

Er zitten heel wat leuke effecten in en leuke kleuren, hier heb je volgens

mij veel werk aan gehad, het lettertype is ook wel goed.

pie is delicous:

Ook een heel leuke achtergrond, juist het lettertype van je naam

vind ik wat minder goed.

Mijn stem gaat naar... Drunkendonkey

Geplaatst:

Bedankt voor alle Rates, Pie is delicious goed gedaan. Volgende x beter;)

Gr, drunken

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Drunkendonkey.

Drunkendonkey, welkom in de ranking, je hebt 1 punt verdiend. pie is delicous, helaas volgende keer beter.

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...