sanvice Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Beste mensen ik zoekn al heel lang naar een skin maker voor gta vc maar ik kan hem niet vinden kan iemand die hem wel kan vinden een link sturen ofzo alfast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Beste mensen ik zoekn al heel lang naar een skin maker voor gta vc maar ik kan hem niet vinden kan iemand die hem wel kan vinden een link sturen ofzo alfast bedankt Een skin maker? Bestaat die dan? Wat dacht je van programma's als Photoshop of Paint (Shop Pro)?Oh met Google kom ik trouwens al heel snel uit op zoiets, maar volgens mij is het nog makkelijker om het 'handmatig' te doen ook... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Ik snap niet waar je een skinmaker (als die bestaad) voor nodig hebt. Je kan het bestand gewoon in paint en photoshop openen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Dus dan het poppetje veranderen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Dus dan het poppetje veranderen??? Ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Dus dan het poppetje veranderen??? Ja. Ja,maar hoe krijg je het poppetje daar? En hoe zet je het weer terug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Als je hem op de PC hebt kun je je poppetje aanpassen... Zoek bij de GTA Files naar Skin of iets wat daar op lijkt. Dan klik je erop en als het goed is zit daar een bestand. Kopieër die en kleur hem in met paint of andere tekenprogramma's. Als je klaar bent sla je hem op als bmp. als ik me niet vergis, als ik het fout heb verbeter me dan. Als je hem als bmp. (of iets anders, ik denk wel bmp) opslaat in Skin dan zou je hem kunnen gebruiken in het spel. Tijdens het spel doe je dan Escape en dan instellingen en dan skin... Als hij daar dan niet bij staat dan heb je hem verkeerd opgeslagen. Het kan ook JPEG zijn... Je kunt ook kijken naar het bestandje dat je moet aanpassen als die bmp is dan weet je dat je hem niet als bmp moet opslaan want dan komt hij niet in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Is me te ingewikkeld Ik heb nu een militair,dmv de stilllikedressingup cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb het misshien ook iets te moeilijk uitgelegd... Download gewoon een skin van het internet d.m.v. google en zet die bij de GTA Files in de map skins dan kun je tijdens het spelen op Escape drukken en dan bij instellingen de skin kiezen en als het goed is zit de gedownloade poppetje erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ja,maar volgens mij staat er bij mij geen skin map in die map Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 die moet je juist downloaden van het internet en in die map zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Jij had het erover dat er in de map Vice City User Files een map zit die 'skins' heet ofzoiets. Maar die map 'skins' staat er bij mij niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ik weet het zo niet want ik speel Vice City op een andere computer maar volgens mij hoort de map Skin daar wel te staan. Misschien kan iemand anders die VC ook speelt even kijken of ik het goed heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ja graag.. Want bij mij staat tie er niet tussen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Als het goed is staat het onder D -> Programma Files -> GTA Vice city -> En dan moet er idd iets met Skins ofzo staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.