Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 dat wist ik zelf ook al bijna zeker... Bossinkje kan je misschien een screen sturen van jou'n GTA:VC Files? Het zou fijn zijn als we alle Files kunnen zien op de screen of maak desnoods meerdere screens Reageren
Tieess Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 In een ouder topic vroeg iemand dit trouwens ook al, Dit antwoordde Joriz erop: Het zip bestand uitpakken en het BMP bestand in de skin map van GTA Vice City plaatsen.locatie is meestal C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins Skins kan je downloaden op http://www.gtagames.nl/downloads Reageren
Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Die D staat voor Documenten maar kun je een paar namen noemen van mappen die in de GTA Files staan? dan weten we zeker dat je goed bent... @Tieess Dat heb ik hem al uitgelegd het gaat er nu om dat hij die map skins kan vinden Reageren
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Hier een link: naar het plaatje: http://img148.imageshack.us/img148/8941/vicecityxy6.png Issie zo groot genoeg?? Bewerkt: 31 maart 2008 door Bossinkje Reageren
Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Ik denk niet dat we dat bedoelen want in de Files die wij bedoelen staan alle onderdelen van GTA:VC Kopieër en plak dit in het internet adres: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins daar moet je zijn! Als je van internet een skin download en hem in die map zet dan kun je onder het spelen die skin gebruiken Het internet zit bovenin bij een website waar je kunt zien op welke site je bent Bewerkt: 31 maart 2008 door hackman Reageren
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Heb ik dan niet de goede?? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Bedankt! En moet ik dat plaatje dan veranderen?? Bewerkt: 1 april 2008 door Bossinkje Reageren
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Het plaatje wat in die map staat kun je met paint aanpassen maar maak wel even een back-up (kopie)... Als je klaar bent met tekenen op het plaatje sla je hem op als BMP en zet je hem in de map skins... Onder het spelen druk je op Escape en dan bij instellingen-->skins Dan is er een lijst waar je je skin kunt kiezen... Je kunt ook een skins downloaden van het internet... Als je een hebt gedownload plaats je het plaatje die je gedownload hebt in de map skins en kun je hem onder het spelen vinden in de lijst van skins Veel succes ermee! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Okee. En nog een vraagje Hoe moet ik hem opslaan als BMP?? Reageren
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Als je een plaatje hebt in paint doe je Bestand (staat links-boven van paint) -->Opslaan Als... En dan moet je even kijken naar dit plaatje hier onder... Daar kun je hem opslaan als BMP of als iets anders... Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ook opslaan met in zo''n 24-bits map?? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Okee, heb het gedaan,maar als ik hem in het spel wil gebruiken,staan al die groene letters op de kleding Bewerkt: 3 april 2008 door Bossinkje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.