Hackman Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Dan moet je die ervan afhalen met de gum... of iets anders... EDIT:Daarom is het handiger om skins van het internet te downloaden Bewerkt: 3 april 2008 door hackman Reageren
Bossinkje Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Waar kun je die downloaden?? En moet je die eroverheen plakken ofzoiets?? En als ik ze weghaal met de gum,wordt het wit.. Bewerkt: 3 april 2008 door Bossinkje Reageren
Hackman Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) Dan moet je er over gaan teken... Ga op internet naar www.google.nl of een andere zoekmachine... Typ in bij google of andere zoekmachine:GTA VC Skins downloaden. Als je dan op een site bent kun je ergens skins downloaden... Als je een skin hebt gedownload dan kopieër en plak je die in de map skins... Niet op het plaatje maar in de map skins... Hier kan je een paar downloaden, klik gewoon op download... Als de computer ze download en er komt een map in beeld te staan staan daar de skins in als plaatjes... Kopieër en zet die in de map Skins Ik heb zelf op een Skin gemaakt, namelijk deze: Het enige wat je hoeft te doen is:Afbeelding opslaan als... en dan moet je hem in de map van Skins zetten... Klik eerst wel op het plaatje zodat hij wel de goede grote heeft... Bewerkt: 4 april 2008 door hackman Reageren
Bossinkje Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Okee..Nu nog een vraagje.. Bestaar zoiets ook voor auto''s?? Reageren
Hackman Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Dan moet je Img Tool hebben en moet je de txd's van de auto's vervangen... Ik denk niet dat ik je daarmee kan helpen want veel weet ik er niet van Reageren
Bossinkje Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ja,daar heb ik al heel wat over gelezen,en volgens mij is dat best lastig.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.