Ice Owner Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Als ik me auto in me garage zet en ik ga saven, ik kom terug en ik ga weer naar die garage staat me auto er niet meer. Wat is dit Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Dat is een bekende bug in de PSP versie van GTA Vice City Stories, in de PS2 versie van GTA Vice City Stories is deze bug gefixt. Hopelijk weet je nu meer. Reageren
Ice Owner Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Dankje voor je snelle reactie, ik heb hem op de PSP ja Maar wat is een bug? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Een bug is een fout in een game, in dit geval dus in GTA Vice City Stories. GTA Vice City Stories is de GTA met de meeste bugs, vooral op de PSP is dat zo. Reageren
Ice Owner Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ow dus die garage is een fout in het spel, oke bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ja inderdaad, maar dat is wat aan te doen. Sommige zeldzame voertuigen kun je bij The SunShine Garage kopen tussen Little Havana en Vice Point in vlakbij het vliegveld, ook kun je bijvoorbeeld een helikoptertje kopen op het dak van je derde Savehouse op het tweede eiland ( rechter eiland ). Al dat soort dingetjes zijn oplossingen om toch makkelijk aan zeldzame voertuigen te komen. Reageren
Ice Owner Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ja, dat hotel bij die kermis. Daar heb ik een heli. Dat is wel leuk ja. Jammer dat er een bug in het spel zit. Maar wat is een Eather Egg? Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Een Easter egg is een verwijzing naar iets.Bijvoorbeeld dit. Dit is bijvoorbeeld een verwijzing naar gta VC (de actiefiguren van Tommy Vercetti) en Mahunt ( een spel van R*) een verwijzing naar True Crime Streets Of L.A. (een bekend spel) The jackson 5 (met Michael Jackson) En zo zijn er nog veel meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.