Jump to content

Auto in garage

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik me auto in me garage zet en ik ga saven, ik kom terug en ik ga weer naar die garage staat me auto er niet meer. Wat is dit :?

Geplaatst:

Dat is een bekende bug in de PSP versie van GTA Vice City Stories, in de PS2 versie van GTA Vice City Stories is deze bug gefixt. Hopelijk weet je nu meer. ;)

Geplaatst:

Een bug is een fout in een game, in dit geval dus in GTA Vice City Stories. GTA Vice City Stories is de GTA met de meeste bugs, vooral op de PSP is dat zo. ;)

Geplaatst:

Ja inderdaad, maar dat is wat aan te doen. Sommige zeldzame voertuigen kun je bij The SunShine Garage kopen tussen Little Havana en Vice Point in vlakbij het vliegveld, ook kun je bijvoorbeeld een helikoptertje kopen op het dak van je derde Savehouse op het tweede eiland ( rechter eiland ). Al dat soort dingetjes zijn oplossingen om toch makkelijk aan zeldzame voertuigen te komen. ;)

Geplaatst:

Ja, dat hotel bij die kermis. Daar heb ik een heli. Dat is wel leuk ja. Jammer dat er een bug in het spel zit.

Maar wat is een Eather Egg?

Geplaatst:

Een Easter egg is een verwijzing naar iets.Bijvoorbeeld dit.

VCenManhuntpoppen.jpg

Dit is bijvoorbeeld een verwijzing naar gta VC (de actiefiguren van Tommy Vercetti) en Mahunt ( een spel van R*)

True_Grime.jpg

een verwijzing naar True Crime Streets Of L.A. (een bekend spel)

Jackson_5.jpg

The jackson 5 (met Michael Jackson)

En zo zijn er nog veel meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...