GTA-The-Best Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Ik wil nou dus Gta San Andreas verwijderen. Maar, dat lukt niet. Als ik naar Start>>Alle Programma's>>Rockstar Games>> Uninstall Gta San Andreas ga dan krijg ik de volgende fout. Het komt er op neer dat hij het bestand Ctor.dll mist. Maar, wat heeft de uninstall setup van Gta San Andreas met C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime\10\50\Intel32 te maken? Als ik dan het bestand dat hij mist genaamd Ctor.dll van een willekeurige site pluk en ik doe deze in de map waar hij thuis hoort. Als ik dan probeer Gta San Andreas te verwijderen krijg ik de volgende fout: Ik zou niet weten wat ik hieraan kan doen. Hij deed het altijd gewoon goed. Ik had geen mods draaien alleen een andere skin had ik. Iemand die een oplossing heeft? ik heb het al met Ad/remove/pro ofsow gedaan maar dan is hij uit het lijstje weg en kan ik hem nergens meer vinden heb nu alle bestanden weggooit en als ik het cd'tje er in doe komt er play install directx 9 enz heefti emand een backup van ALLE gta bestanden? Bewerkt: 30 maart 2008 door GTA-The-Best Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Een back up van de GTA San Andreas map is te groot, ga eens naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas en verwijder de GTA San Andreas map. Probeer GTA San Andreas daarna eens te uninstallen, dan zou het kunnen lukken. Succes! Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Zoals ik al zei ik heb alle mappen gewist maar heb zo te zien nog een verrote back up over dan zet ik diej wel terug en verwijder gta sa mapjeheb gta sa map weggedaan en hij geeft dezelfde foutmelding kan ik niet ene bepaald deel formatteren van me pc? Bewerkt: 30 maart 2008 door GTA-The-Best Reageren
joeniie Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Zoals ik al zei ik heb alle mappen gewist maar heb zo te zien nog een verrote back up over dan zet ik diej wel terug en verwijder gta sa mapjeheb gta sa map weggedaan en hij geeft dezelfde foutmelding kan ik niet ene bepaald deel formatteren van me pc? Probeer het eens met ccleaner Kan je hier downloaden: www.ccleaner.com dan bij gereedschap het progammatje zoeken en verwijderen... Moet wel lukken denk GrtZ Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik ben daar ook best wel benieuwd naar, Want ik heb precies de zelfde fout melding. Alleen een andere fout. Ik zal die cleaner ook wel eens proberen Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 ik heb alle gta mapjes weg waar zou dan nog zo'n mapje kunnen staan? als ik start>>Programma's doe staat gta sa er niet bij en ook niet bij confirgratie scherm Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.