hey dude Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 wie weet hoe je ondertitels op een dvd kunt zetten als allen maar engels is Reageren
Samurai Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 nee Uhm, dit is puur spam. @hey dude:Als er geen ondertitels bij zijn, kan je ze zelf niet plaatsen. Reageren
ikt Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 wie weet hoe je ondertitels op een dvd kunt zetten als allen maar engels is Je kan ze wel op de PC gebruiken, download hiervoor DirectVobSub. Ik heb dit in een codec-pakket meegekregen, namelijk All-In codecs. Installeer deze codecs, start je computer opnieuw op. Ga naar www.ondertitels.nl voor Nederlandse ondertitels. Zoek de ondertilel voor jou film. Download die. Pak hem uit en zet hem in dezelfde map als jouw film. Re-name de ondertiltel naar jouw filnaam. (Voorbeeld: Film heet: GTAforum[DivX].avi Ondertilel moet heten: GTAforum[DivX].srt) Als je ze op dvd'd brand dan weet ik het niet. (Niet zoals films in de winkel) Wel met data-dvd's maar niet elke dvd speler ondersteund het. En sommige DVD spelers hebben wel ondertitle en sommigen niet. Brand de film en de ondertiltel op een data dvd. Ik doe dit met Nero. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.