L Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Beste leden, Ik heb me gister aangemeld bij MTA, waarbij je san andreas multiplayer kunt doen. Maar ik snap nog niet helemaal hoe het zit met die servers. Er zijn talloze servers, maar ze hebben allemaal maar een beperkt aantal spelers. Ook probeer ik steeds andere spelers neer te knallen, maar er gaat dan helemaal niks van hun levensbalkje af. En soms zweven er ook gewoon spelers in de ruimte. Is iedereen in het spel gewoon aan het cheaten, of speel ik het te eerlijk. Want cheats invoeren lukt bij mij niet. Wie kan me helpen. Bij voorbaat dank, Léon-San Andreas Bewerkt: 30 maart 2008 door Léon-San Andreas Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Beste leden,Ik heb me gister aangemeld bij MTA, waarbij je san andreas multiplayer kunt doen. Maar ik snap nog niet helemaal zit me die server. Er zijn talloze servers, maar ze hebben allemaal maar een beperkt aantal spelers. Ook probeer ik steeds andere spelers neer te knallen, maar er gaat dan helemaal niks van hun levensbalkje af. En soms zweven er ook gewoon spelers in de ruimte. Is iedereen in het spel gewoon aan het cheaten, of speel ik het te eerlijk. Want cheats invoeren lukt bij mij niet. Wie kan me helpen. Bij voorbaat dank, Léon-San Andreas Dat over die player die niet dood gaan heeft te maken met je ping, ik zit in frankrijk voor vakantie, dus ik kan een schrijfout hebben OTTO Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Het kan wezen dat er cheaters aanwezig zijn, elke server heeft dat wel eens. Je kan niet cheaten op SA:MP, degene die dat wel kunnen hebben daar een programmatje voor ( wat illegaal is ). Hopelijk weet je nu meer. Reageren
L Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 ping? wat is dat? Ik weet nog echt niets over sa multiplayer. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ping: Achter de namen van de deelnemers zie je hun ping. Hoe lager de ping, hoe soepeler het spel verloopt. Bron; WikiGTA Reageren
L Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 nou heb ik nog niet echt antwoord op mijn vraag: hoe kan het dat ik geen mensen kan vermoorden, maar anderen mij wel? Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dan is hun ping heel hoog, maar de jouwe heel laag. Als jouw ping ergens in de 50 zit, en die van hun in de honderdtallen dan snap je wel dat zij onmogelijk 'lijken' te raken, maar dat jij gewoon loopt. Sommige servers zijn tegen hoge pings beveiligd, waardoor je gekickt wordt als je een hoge ping hebt. Hoge pings worden veroorzaakt door MSN, LimeWire en dat soort internetsnelheid-vretertjes ( ), ook een verschillend land kan de oorzaak zijn. Andere server, andere spelers (lagere ping). Reageren
L Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Hoe kan ik dan ook voor hoge ping zorgen? Bewerkt: 31 maart 2008 door Léon-San Andreas Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 LimeWire, MSN, XFire, Internet Explorer en/of FireFox (op een chatbox nog meer ping) etc. Je weet natuurlijk nooit óf het helpt, maar als het helpt vrees ik dat je er zelf ook weinig profijt aan hebt. Ik zou gewoon naar een andere server gaan en daar gaan spelen, want ik vrees dat je alleen jezelf er maar mee hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.