kevin schilder Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 toen de 4de trailer van GTA IV uitkwam keek ik even op wikigta en zag ik nog geen info staan maar nu al 3 dagen later is er nog steeds geen info over. (p.s. hier mag een slotje op ik wou de moderators er gewoon effe op wijzen) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Kijk, het klopt dat er nog geen informatie over staat. Maar bedenk je wel, moderators zijn ook mensen met een ander leven dan alleen Gtaforum. Ze hebben dus ook niet alle tijd. Ik ben er 100% van overtuigd dat er nu al door een moderator wordt gewerkt aan een prachtige update over de vierde trailer. Zoizo wachten ze altijd eventjes voordat ze er iets neerzetten, totdat er door het 'Trailer Onderzoeks Team' wat informatie is om te posten. Dit duurt natuurlijk ook wel wat dagen. Dus hopelijk heb je er nu wat meer begrip voor, geloof me, over enkele dagen staat er vast wel wat over. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.