Talietje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Onderwerp: Manga Soort design: Signature Size design: l Render: / Animatie: / Premade: / Tijd van inlevering: zodra het af is Opmerking: Ik post na jou. Succes!
Talietje Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hackman had me een PM gestuurd hij zei dat hij de uitdaging stopt. Wil iemand anders?
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Ik denk dat ik mijn cancel weer ga cancellen ik ga door ik ben al bijna klaar met sig Hier is die van mij in even hard werken: Veel succes >>> Door RonaldVC: Berichten samengevoegd. Volgende graag even de "Edit" knop gebruiken. <<< Zal ik doen... wel leuk dat ik je weer eens tegenkom Bewerkt: 1 april 2008 door hackman
Jay; Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Goed dan nu we alles op een rijtje hebben, laat ik maar beginnen met stemmen. Hackman Comment: Een vrij simpele signature. De achtergrond vind ik een beetje standaard maar wel bij de render passen. Verder vind ik je naam goed bij de signature passen al kon de kleur wel anders maar het lettertype is goed. Helaas heb je geen border en dat is toch wel jammer. Je had misschien een dunne rand kunnen doen zoals je tegenstander bijvoorbeeld, dit zou het een stuk mooier maken. Verder vind ik hem nogal leegjes, er konden meer effecten doorheen en ik had een grotere render uitgekozen. Rate: 6.1 Tallex Comment: Om te beginnen vind ik deze sig iets minder leeg dan de andere en dat komt vooral door de simpele lichteffecten links en de wat grotere render. Ik vind dat je toch wat meer brushes kon gebruiken en ze iets te simpel zijn maar ze blijven wel leuk dankzij het licht. Voor de rest heb je wel een border en de kleur en grootte zijn voor mij precies goed. Helaas vind ik de tekst wat minder, hij had in een ander lettertype gekund maar vraag me niet welke. Rate: 6.9 Stem: Tallex
M4X Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Mijn stem gaat naar Hackman. Ik vind beide sigs niet zo superspectaculair, maar bij Hackman vallen er veel meer goede aspecten te vinden. Tallex, jouw signature vind ik te overbelicht op veel plaatsen en daardoor zie je niet echt veel en dat is erg jammer anders had je misschien wel mijn stem gekregen. Rechts zijn de brushes nog wel leuk geplaatst, en de tekst is ook redelijk. Hackman, jouw signature is vrij simpel maar zoals ik al eerder zei: de dingen die je hebt toegevoegd zijn wel allemaal goed. Het kleurgebruik op de achtergrond, de brush linksonder, en de tekst. Alleen jammer dat je geen border hebt.
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Vergeten, de border sorry, blame it on me... Bewerkt: 2 april 2008 door hackman
2fast{0} Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Kom ik ook even langs hoor. hackman Je signature is een beetje simpel, en je render vind ik jammer genoeg er niet mooi ingeblend. Je hebt je achergrond wel leuk gedaan al het er nog veel omheen gekunt, hij is nogal leeg. Je tekst ziet er wel goed it waar je denk ik nog de meeste tijd aan hebt besteed. En zoals al gezegd is is een border altijd mooi. Probeer echt je render in te blenden dat ziet er beter uit en lijkt je plaatje er niet zo opgeplakt. Veel succes verder ! Tallex Ik heb al aardig wat signature van jou gezien en ze worden mooier en mooier, je gebruikt meer effecten en dat is een goed iets. Ook bij deze signature is hij mooi belicht, mischien op wat plekken teveel en is je render links wat vaag geworden. Voor de rest ziet je achtergrond er wel netjes uit en is je render lekker groot en mooi in het midden. Ook ziet hij er niet echt geplakt uit, en ziet je tekst er ook mooi bij. Mijn stem gaat naar lang denken toch naar Tallex. Ik wens beide nog een plezierige battle. Mvg, 2fast{0}
Kloep Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Mijn stem gaat naar Tallex, puur omdat ik niet van de kleur van Hackman houd.
.Levi. Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Onze winnaar is geworden Tallex, van harte en welkom in de ranking, +1 punt voor jou! Helaas, Hackman is de verliezer van deze battle maar ik moet zeggen dat beide van jullie het verdient hadden om te winnen. Gelukkig hoef je nog geen punt te verliezen in de ranking. Closed en updated!
Recommended Posts