Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

• Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik klein was zat ik achter de computer spelletjes te spelen en mijn 2 oudere broers kwamen enthousiast de kamer binnen en zeiden dat ik weg moest omdat het belangrijk was, ze hadden GTA III mee. Even later kwam ik terug om te kijken waarmee ze bezig waren en ik zag ze het spel spelen en ik kon er maar naar blijven kijken want ik vond het geniaal, even later stiekem zelf beginnen spelen terwijl ik niet mocht en sindsdien was ik verliefd op Grand Theft Auto. :sigaar:

• Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

3

• JJ-B

3

• MrKooKie

2

• KillerZero86

2

Geplaatst:

Leuk topic.

Ik weet eigenlijk niet hoe ik Grand Theft Auto heb leren kennen. Het zou best kunnen dat het door een Videotheek in Groningen was of een spelzaak. Het kan ook best wel wezen dat ik hem voor het eerst speelde bij een vriend bij ons in de buurt en dat ik daarna de game heel graag wou hebben. Heb bijna alle games voor PS2 gehad van GTA maar meesten zijn helaas kapot gegaan.

Geplaatst:

GTA II kreeg ik van mijn groot-ouders toen ik een jaar of 8 was denk ik. Wat natuurlijk nog op de PS1 was. Dan vele jaren later heb ik GTA Vice City in de winkelrekken zien liggen en ik herinnerde me GTA II nog waar ik vrij kon rondrennen etc maar nu was dat blijkbaar al in 3D dus had ik het gekocht. I'm hooked ever since..

Geplaatst:

Ik had GTA III gedownload voor de PS2 en toen ik wist dat deel 4 er ook al was, die gekocht voor de PS3.

Geplaatst:

Mja, ik heb eens een PS1 gekregen waar GTA 2 bij zat (of GTA 1, idk)

Dat heb iik vrij veel gespeeld :3

Later kocht ik GTA (^^) SA voor PC, echt UREN in gestoken

GTA IV voor PS3 (was m'n eerste PS3 game) KAPOT gespeeld

Geplaatst:

Een vriend van me speelde Gta San Andreas heel vaak als ik bij hem was maar van mijn ouders

mocht ik het spel nooit spelen omdat het te gewelddadig was.

Toen ik een jaar of 13 werd kreeg ik van mijn tante Gta Liberty City Stories, en daarna heb ik de rest van de Gta series gekocht.

Geplaatst:

Ik heb vroeger nooit een console, computer of gameboy en dergelijke gehad. Ik heb verhalen gehoord van vrienden over GTA 4, maar heb het toen nog niet gespeeld. Dat gebeurde een paar maanden daarna. Ik ben pas echt 'fan' van gta geworden sinds ik het nieuws volg over GTA V. Sindsdien heb ik veel bijgeleerd, dus eigenlijk heb ik GTA leren kennen door de aankondiging van GTA V

Geplaatst:

Zoals ik al aangaf in 'n ander topic zag en speelde ik GTA III voor het eerst bij 'n vriend en was meteen verkocht. De delen daarvoor kende ik niet, spreken mij dankzij de 2D topview graphics ook totaal niet aan, en das dus maar goed ook. :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Op school gta1 leren kennen (voor het Euro-tijdperk) wat toen gratis bij windows zat.

Nadat ik klaar was met Informatica opdrachten, (en er bleef wel eens tijd over) heb ik regelmatig gta1 gespeeld :) .

Sindsdien "Grand Fanaat" geworden.....en altijd gebleven!!!!!!! Spel was al 3 jaar oud

Bewerkt: door gta-collector
Geplaatst:

Mn neef had GTA en ik vond het vet maar had zelf nog geen PC. Toen ik die wel kreeg ben ik meteen ff naar hem toegegaan met een paar lege cd-r's die hij vol moest branden met games als Grand Theft Auto, Need for Speed 3, Sim City 2000, Theme Hospital, Full Throttle en Red Alert.

Geplaatst:

M'n neef speelde Gta Sa leek me een leuk spel omdat je lekker met een auto kon racen. M'n, toen die tijd, stiefvader downloaden spellen, ik snapte daar nog helemaal niks van en ik dacht dat gwn gekocht was. Hij heef het dus gedownload en toen kon ik het spelen. De dochter van m'n stiefvader (in die tijd) had ook een dochter dus we moesten het samen delen. Dus zij deed de muis en het sturen. Van missie's begrepen we ook niks, we wisten niet eens dat dat er was dus we probeerde altijd $10.000 te halen door mensen over te rijden, meer kon je niet echt. Na heel wat uren achter elkaar gespeeld te hebben, hadden we eindelijk het bedrag, we hadden een huis! We konden het eindelijk opslaan. Een paar weken later kwamen we erachter dat je een huis kreeg als je in de marker liep... We moesten lachen omdat we zo dom waren! xD Maar de reden dat ik het speelde was toch echt het auto rijden. :)

Geplaatst:

Ik was bij mijn neef op verjaardag, hij had GTA1 op zijn computer staan! Ik was meteen verkocht! Mijn neef kopieerde toen zijn GTA1-cd voor mij! :D

Geplaatst:

Ikzelf heb GTA 2 leren kennen via een vriend van mijn broer en ik, toen ik 5-8 jaar was. In die tijd mochten wij van onze ouders nog geen geweldadige spelletjes hebben, dus het duurde verschrikkelijk lang voordat ik het daadwerkelijk zelf had: dat was GTA VC, die kon ik lenen van een klasgenoot. Toen was ik 13-15, flink wat jaartjes later dus. Sindsdien ben ik compleet verknocht geweest aan GTA.

Geplaatst:

Als ik het nog goed kan herinneren; heb ik de GTA-serie bij een vriend van mij leren kennen. Ik was er toen behoorlijk onder de indruk van het spel. (Grand Theft Auto) Naderhand het spel bij de bibliotheek geleend (dat was géén enkel probleem) en de overige versies gekocht. Trouwens: GTA 1 en 2 heb ik zelf op de basisschool mogen spelen, hahaha! :*D

Geplaatst:

PS2 gekocht met spellen,GTA 3 was erbij,verveeld en gespeeld en het was geweldig :D dus zo doorgegaan naar Vice City (Stories) Liberty City (Stories) GTA SA GTA IV en nu GTA V.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...