Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

• Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Toch leuk erbij te vermelden is dat ik echt met de GTA-series opgroeid ben. Lijkt mij anders wanneer iemand nu pas in aanraking met GTA komt.

Bewerkt: door MrGrandtheftauto
  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

3

• JJ-B

3

• MrKooKie

2

• KillerZero86

2

Geplaatst:

Ik zie dat ik jaren geleden al in deze poll gestemd heb, maar toen heb ik geen bericht achtergelaten... Ik vond de CD van Grand Theft Auto (1) bij mijn neef, die twee jaar ouder is dan ik. Ik was toen denk ik negen, of hooguit tien, en mocht hem lenen. Heb dat spel helemaal kapot gespeeld! (Hoewel ik waarschijnlijk erg slecht was). Sindsdien heb ik elke GTA gespeeld (GTA: III kwam toen over een aantal maanden uit), m.u.v. advanced en de PSP-edities. Voor GTA: SA kocht ik m'n playstation 2, en voor GTA: IV m'n xbox. Daar heb ik toen mijn eerste baantjes voor gezocht. Grappig hoe je met zo'n serie mee opgroeit.

Geplaatst:

Op 5 jarige leeftijd had myn vader eens GTA Vice City voor my gebrand op een CD'tje om my telaten kijken wat het was.GTA Vice City, vond ik gelijk erg leuk en het was gelijk raak.

Geplaatst:

Toen ik 6 was speelde ik bijna dagelijks GTA SA met mijn ex-zwager die 15 jaar ouder dan mij is. Toen ik 8 was heb ik zelf GTA 2 (PS1) aangeschaft bij de IKEA voor 7 euro ofzo. :puh:

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik zag het eens in de winkel reken liggen en dat was me eerste 18+ game :puh:

En ik was nog 8/9! :muur:

Eigenlijk door het in de winkel te kopen en daarna te spelen, leerde ik het echt kennen.

Bewerkt: door JJ-B
Geplaatst:

Ik heb GTA leren kennen tijdens het uitgaan, kwam haar toevallig tegen lol. Nee zonder gekloot, ik weet niet precies hoe jong ik was maar een jongen in mijn buurt had GTA III voor op de pc, dat was de eerste keer dat ik GTA zag. Een andere maat van me had GTA I of II voor de Playstation 1, al vond ik dat er best lelijk uit zien. Snel daarna Vice City gezien en vanaf dat moment vond ik het leuk. Vooral de open wereld was best nieuw toen. Dus het begon ergens rond 2002.

Geplaatst:

Gta III gespeeld op PSP en toen later een vriend met GTA SA. Toen besloten om GTA III te kopen op Playstation 2

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb GTA leren kennen via mijn klasgenoten, ze zeiden toen dat het een vette game was.

Ik had toen al een ps2, ik ging kijken tussen de disc's en er zaten 2 GTA's ertussen.

Als eerste heb ik GTA san andreas geprobeerd, en ik was gelijk verkocht.

Maar toen was ik maar 9 jaar oud ofzo :puh:

Geplaatst:

Ik was bij een maat. Daar speelden we GTA VCS op zijn PS2, en een week later had ik diezelfde game ook in mijn PS2 zitten. Dat waren nog eens tijden....

volgens mij zat ik ergens in groep 8 toen heb ik Gta San Andreas gehaald bij de bart smit om de hoek in mijn kut dorp.

nadat die uitgespeeld was op de pc van me vader en ik elke dag spijbelde van school om hem uit te spelen, besloot ik een ds te kopen met chinatown wars voor op school zodat ik minder ging spijbelen.

dat was ergens in de middelbare school.

en daarna heb ik de hele mikmak verzameld.

en heb nu bijna alles van de gta-serie.

Dit is wat ik heb staan. :puh:

Gta III -- Pc, Android

Gta San Andreas -- Pc, Android.

Gta Vice City -- Pc, Android.

Gta Chinatown Wars -- Nintendo Ds.

Gta IV -- Pc, Ps3, Xbox

Gta TLAD -- Pc, Ps3, Xbox

Gta TBOGT -- Pc, ps3, Xbox

Gta V -- Ps3. Xbox.

Allemaal Legaal gekocht, :)

Bewerkt: door Recruut

Eigenlijk door het in de winkel te kopen en daarna te spelen, leerde ik het echt kennen.

ik heb het ook wel eens bij vrienden kort gespeeld daarvoor.

Bewerkt: door JJ-B

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...