Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

• Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55

Recommended Posts

• 3 maanden later...
  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

3

• JJ-B

3

• MrKooKie

2

• KillerZero86

2

Geplaatst:

Nou.

Ik liep dus door de straten van Havana in Cuba en daar was een blonde Senegalees die chocolade sigaretten verkocht in een verpaupert EHBO postje. Zijn siamese tweeling lagen daar op een vergeelt stuk krantenpapier waarop stond 'You're just to good to be true'. Toen ik hun van het vergeelde stukje krantenpapier gooide zag ik een stukje goud liggen, nja dat dacht ik althans, het was een potlood zonder punt. Ik pakte mijn MP3 speler erbij en ik zette 'Eye of the tiger' erop en alle puzzel stukjes leken te kloppen toen ik klaar was met mijn 'Samson en Gert' puzzel klaar was, wat bleek, die zelfde siamese tweeling hadden alles omgedraaid en toen was ik boos.

Maar al met al heb ik GTA leren kennen door een neef van me die GTA 1 op zijn PC aan het spelen was.

Geplaatst:

GTA 2 in de reclamebakken zien liggen bij de Intertoys :) Ik dacht hmm dit ziet er wel grappig uit. Thuis direct spelen en ik was verkocht!

Geplaatst: (bewerkt)

Het eerste GTA wat ik speelde was Vice City ik had hem gekregen van mijn ouders en ik vond het wel leuk maar speelde het nog niet echt zo heel vaak. Hierna hadden ze ook de andere GTA's gekocht en sinds GTA San Andreas ben ik een echte fan !

Bewerkt: door MichaelDeSanta
Geplaatst:

5-6 jarig Rinaldootje ging op bezoek bij een kennis. Hun zoon die bijna 10 jaartjes ouder was had de orginele GTA op de computer staan. Ik had de kans om hem uit te proberen. Ik had geen flauw idee wat ik aan het doen was, behalve dat het leuk was. Poppetjes omver rijden, schieten. Allemaal leuk. En een beetje anders dan de Mario spelletjes die je voorgeschoteld kreeg.

Het duurde nog een paar jaartjes tot we zelf thuis een Pc hadden. Maar een van de eerste dingen die erop ging was Grand Theft Auto. Niet heel lang erna Grand Theft Auto 2. En nog altijd had ik geen flauw benul wat ik aan het doen was.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Bij mij was het begonnen met gta2 ik had hem eerst voor de pc.maar omdat ik best wel een slodder vos was toen ik 10/12 was.raakte dat spel kwijt.dus toen kocht ik hem voor de ps1 en ben ik nooit meer gestopt met GTA.het is dus een deel van mijn leven geworden.

Geplaatst:

Ik herinner me nog de spotjes van San Andreas op televisie in 2004. Ik was toen 7 jaar en vroeg het spel aan mijn ouders voor de pc, die, weliswaar terecht, niks goed zagen in een zevenjarige die mensen omverschiet en auto's steelt :puh: Bij de aankoop van mijn PSP 3 jaar later heb ik er toch Liberty City Stories bijgekregen.

Geplaatst: (bewerkt)

Toen mijn broer en ik nog eens een weekend bij men pa waren (gescheiden ouders), had hij Vice City staan op zijn laptop (vraag me niet hoe :$ )

We waren nog jong en konden niet zo goed engels, meestal was het vigilante missies doen met een gespawne tank en iedere keer de 'verwijder wanted level' cheat doen en zo gigantisch veel geld verzamelen en random dingen doen. Zelden missies gespeeld ook toen, gelukkig was er de seaways cheat om gemakkelijk op het andere eiland te komen :7

Het was altijd om de beurt spelen totdat de laptop uitviel want die werd altijd veel te warm (zo'n martelaars die we waren eigenlijk :o )

Later heb ik SA gekocht, een goed tijdje na de release waarschijnlijk want dat koste €29,98 (en dat is het enige op de sticker die nog niet helemaal vervaagd is :7 ), maar de laptop van mijn pa wou dat gewoon niet starten, wanneer hij een nieuwe had gekocht ging het gelukkig wel. (ik heb dus een half jaar ofzo met die cd-rom gezeten zonder dat een pc die aankon :7 maar gelukkig zat er ook een stadsgids bij, lekker met een hardcover :tu: , heb dat grondig kunnen bestuderen)

Een paar jaar na de release van IV (mid 2011) op pc heb ik dat dan ook gekocht (toen was ie ook al €29,98), heel wat minder gespeeld maar toch dikke fun.

zozo eventjes een levensverhaal opgeschreven :o

Bewerkt: door robin_be
Geplaatst:

Ik speelde voor het eerst GTA op de PC van een vriend. Eerlijk gezegd weet ik niet eens meer welke GTA dat was, maar volgens mij was het ook San Andreas. Toen was de liefde voor de serie eigenlijk begonnen.

Geplaatst:

Ik ken de serie al sinds GTA2, die hadden wij voor op de PS1 en daar heb ik vroeger veel plezier aan beleefd. GTA 3 en Vice City zijn mij compleet ontgaan :$ (vooral omdat ik nogal jong was). Eerste GTA daarna was San Andreas, die had m'n broer geleend van iemand en toen heb ikdie ook gespeeld en meteen het spel gekocht. Sindsdien is GTA mijn favoriete gameserie :bier: .

Geplaatst:

Toen ik elf was moest ik een keer naar de action om wat te kopen, vond ik gta 3 voor 2 euro 50 dus heb ik m meegenomen, maar ik vraag me nu wel af hoe ze mij als 11 jarige een 18+ spel mee gaven...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...