Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

• Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55

Recommended Posts

Geplaatst:

Grand Theft Auto III was de eerste GTA die ik speelde en ik was meteen verkocht. Een vriend had hem op z'n computer staan. Eerste GTA die ik uiteindelijk kocht was GTA Vice City voor de PS2.

• Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

3

• JJ-B

3

• MrKooKie

2

• KillerZero86

2

Geplaatst:

De eerste GTA die ik speelde was GTA Vice City, bij een kennis waar ik wel eens kwam. Ik ging er dan bij zitten, en kon urenlang geboeid meekijken met wat hij allemaal deed. Beetje auto's opblazen en mensen overhoop knallen, ik vond het als klein kereltje al geweldig. M'n moeder was er niet direct gecharmeerd van, maar toen ze doorkreeg dat ik er geen vreemde hersenspinsels van kreeg mocht ik het toch spelen. Later volgden GTA III, GTA San Andreas en de overige delen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Via een vriend van mijn broer die vice city speelde. De andere gta's kende ik toen niet.

Pas toen mijn broer over SA begon, kende ik gta iv ook en de andere

Geplaatst:

ik heb ooit een x GTA Londen gekregen van mijn opa en oma toen die net uitwas. een geweldig spel. gelijk daarna ook GTA 1 gehaald. toen GTA 2 uitkwam had ik nog niet zoveel geld dus heb ik die illegaal gedownload want ik moest hem hebben. maar illegaal is toch niet leuk dus GTA III en VC en ook SA heb ik allemaal weer legaal gekocht. zodra ze uitwaren had ik ze ik was altijd de eerste :Y en in al die jaren dat ik alle GTA's speelde heb ik nog nooit 1 cheat gebruikt :engel: d'r zijn maar weinig mensen die dat kunnen zeggen

ben ik blij dat ik daar niet bijhoor. cheats zijn fun :tu:
Geplaatst:

Ik heb het voor de eerste keer gespeeld bij een vriend en vond het heel leuk. (was toen GTA III). Ik heb het spel dan ook eens geleend en daarna gekocht.

Geplaatst:

vanwege mijn oude vriend, hij had thuis Londen en GTA 2.

Later kreeg ik van de oom van mijn vader GTA III geïnstalleerd en ik was ook meteen weg. Later heb ik deze zelf gekocht en volgden San Andreas, Vice City en IV met haar uitbreidingen

Geplaatst:

Begon in groep 5 toen ik met een vriend ging 'spelen' en die had Vice City.

Ik kocht de volgende dag gelijk het GTA 3 en GTA Vice City double pack.

Daarna bleef ik door spelen, had San Andreas ook later gekocht.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik hoorde ze op school erover praten en ze kwamen het aan mij vragen.en ze vertelden hele verhalen,toen keek ik op youtube enzo... en kocht het spel :klap:

Geplaatst:

Had ooit bij iemand gespeelt, later kocht ik GTA 3

Kreeg op mijn verjaardag een PS2 met GTA VC en de rest kocht ik later :bier: .

Toen kocht ik nog GTA 1 via marktplaats(ik zoek nog GTA Londen(bijde) en GTA 2..stuur me maar een pm).

• 2 years later...
Geplaatst:

Ik vind dit eigenlijk wel een leuk topic dus laat ik deze eens keihard bumpen.

Hoe heb jij dus GTA leren kennen?

Ik kwam bij iemand thuis, en daar waren ze wel een heul vet aan het spelen. GTA 3. VOor de rest weinig aandacht aan besteed, maar toen zag ik het spel in de winkel liggen. Uiteindelijk bleek dit Vice City te zijn, en die was me te duur. Dus GTA 3 gekocht, en sindsdien elke GTA kapotgespeeld.

Geplaatst:

Het begon allemaal zo'n 14 jaar geleden, 1999. Van mijn ouders mocht ik een tweedehands Playstation One kopen. Naast de Playstation One zelf, zaten er ook een aantal spellen bij, waaronder GTA2. In het begin sprak me het nog niet zo aan, mede omdat ik toen nog geen Engels verstond en omdat ik de controls niet begreep :$. Maar toen ik wat ouder werd begreep ik wat meer van het spel, en eigenlijk vond ik het best wel heel leuk. Ik werd steeds meer gehecht aan het spel en sindsdien is GTA mijn favoriete game serie. Ik heb tot nu toe elke GTA (behalve GTA 1, Advance en Chinatown Wars) in ieder geval één keer gespeeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...