Tommie vurzetti Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Sorry voor dubbel topic. Hoi, Probleem 1: Ik krijg niet 1 mod geinstalleerd met img tool. Ik weet hoe het moet want in elke tutorial staat vrijwel hetzelfde. Maar als ik de auto dan spawn krijg ik gewoon de auto/motor die hij normaal ook is. Probleem 2: Als ik bij vice city een bestand wil verwijderen (bijv pcj600.txd) krijg ik dit: Help A.U.B! Reageren
K.O. Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 @ Probleem 2: 'it might be in use', ben je toevallig SA aan het spelen terwijl je aan het modden bent? Dat werkt niet. Je moet SA eerst helemaal afsluiten en dan kun je pas gaan modden. Reageren
Tommie vurzetti Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 @ Probleem 2:'it might be in use', ben je toevallig SA aan het spelen terwijl je aan het modden bent? Dat werkt niet. Je moet SA eerst helemaal afsluiten en dan kun je pas gaan modden. Nee. Ik heb ook al overnieuw opgestart, helpt ook niet Reageren
Donwell Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Schakel Alleen lezen uit, dit geeft deze fout ook nog wel eens. Klik met rechtermuisknop op je GTA Vice City map, en ga naar Eigenschappen. Vink hier Alleen lezen uit, druk op Toepassen en zorg ervoor dat 'Toepassen op alle submappen en bestanden' wordt gebruikt. Probeer het hierna nog eens. Over je eerste probleem, heb je alles gedaan zoals het in de Readme staat? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Probeer het anders eens met de oude versie van de IMG tool, de IMG tool 1.3. Deze werd vaak gebruikt om GTA Vice City te modden. De IMG tool 2.0 is eigenlijk gemaakt voor GTA San Andreas. >Hier< kun je de IMG tool 1.3 downloaden. Kijk even of deze oudere versie wel werkt, ik hoop dat dit je problemen oplost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.