Jump to content

Hanneswasco Vs. 2fast{0}

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Max. 500x150px.

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Tegelijk

Opmerking: Dit is een afgesproken battle. :) Hanneswasco veel succes ! 8)

Geplaatst:

2fast{0}: Het is wel mooi vooral tekening en de lettertype. De linkerkant is donker. Mooi effecten.

Hanneswasco: Mooi tekening en achtergrond en ook de lettertype. Ook mooi effecten.

Moeilijk om te kiezen. Ik kies voor Hanneswasco want er zit echt sfeer van spider-man.

Geplaatst:

2Fast{0}

Jouw sig vindt ik erg mooi. Die sterretjes die door de signature heen gaan vindt ik een mooi effect. En dat de afbeelding van die Star Wars (dat is het toch? :engel: ) ook wat wazig wordt en met die ontploffing rechts onderin vindt ik ook erg mooi. Dat je het hoekje links bovenin hebt opgevuld met je naam vindt ik ook een pluspunt.

8.5/10

Hanneswasco.

Jouw signature met spiderman is naar mijn weten veel fleuriger dan dat van hem. Het valt meer op dan die van 2Fast{0}. Ook vindt ik het effect onder de kont van spiderman ook goed gemaakt. En die witte lijn om spiderman heen vindt ik ook heel mooi.

9.0/10

-----

Sorry 2Fast{0}, maar mijn stem gaat uit naar Hanneswasco.

Geplaatst:

mijn stem gaat uit naar hanneswasco omdat hannes er meer werk in heeft gestopt denk ik en er zit een sfeer in die van 2fast is onduidelijk vind ik srry 2 fast

ps: hannes srry dat ik niet meer reageerde bij die battle internet flipte :ch:

Geplaatst:

Ik stem op 2fast{0}. Waarom? Omdat ik zijn signature gewoon mooier vindt. Misschien heeft Hannes er wel meer aan gedaan, maar ja, daar gaat 't uiteindlijk niet om. 't Gaat om het mooiste eindresultaat, en ik vind het eindresultaat van 2fast{0} het mooiste. :) Tja, over de signatures zelf heb ik niet echt iets te zeggen verder...

Geplaatst:
mijn stem gaat uit naar hanneswasco omdat hannes er meer werk in heeft gestopt denk ik en er zit een sfeer in die van 2fast is onduidelijk vind ik srry 2 fast

ps: hannes srry dat ik niet meer reageerde bij die battle internet flipte :ch:

2Fast{0}: Ik vind je stock wel leuk alleen al veel gezien. Die text van jouw vind ik fantastisch, volgens mij heb je daar ook het meeste aandacht aan besteed. Maar ik vind de aandacht aan de rest matig. De space effecten zijn wel lagge maar haal die sterren aub van het ventje af want dat ziet er niet zo realistisch uit tenzij het geen sterren moeten voorstellen.

Hanneswasco: Leuke render, geen randjes ofzo. de achtergrond is wel leuk gedaan en die soort spinnewebbe aan de zijkant zijn ook wel leuk. De text vind ik niet zo goed, hij is moeilijk telezen je had beter gewoon een zwarte of donker rode text kunnen nemen. die schaduw of wat het is daar onder maakt de text alleen maar slechter leesbaar. Als je text beter was geweest had je gewonnen.

Hmm dit is een lastige! ik vind ze bijde niet fantastisch maar mijn stem gaat toch naar 2Fast{0} omdat zijn text de doorslag gaf.

Gr, drunken

( je kan me PB'en als je het hier niet mee eens bent of je gekwetst voelt )

Geplaatst:

Ai, dit wordt nog lastig.. Allebei zeer geslaagde signatures, dus allebei maar even beoordelen..

Hanneswasco

Een zeer geslaagde signature, met de nodige effecten die er allemaal stuk voor stuk bijpassen. Je render zit er goed in, maar misschien had hij links wat meer ingeblend kunnen zijn. De glow eromheen ziet er echter wel netjes uit. :) Je effecten om Spiderman heen passen ook goed. Je tekst ziet er verder netjes uit, het dubbele geeft ook een leuk effect. Goede border verder. :)

Rate: 9,3

2fast{0}

Ook jouw sig ziet er heel mooi uit. Je render is heel mooi ingeblend, en hij is goed geplaatst. Ik heb het idee dat ik deze sig al eens eerder heb gezien, ook hetzelfde met plaatsing.. Kan toeval zijn, maar goed. :) Het is net alsof het in de nacht is, door de sterretjes achterop. Hierdoor vind ik het ook wat minder dat dit effect ook voor de render langs gaat. Voor de rest vind ik het rechtsonder ook nogal fel, misschien volgende keer een beetje donkerder. :) Je tekst vind ik er ook niet echt bijpassen. De kleuren zijn oké, maar het lettertype en het effect eromheen vind ik het een beetje verpesten. Voor de rest is het prima in orde.

Rate: 9,1

Mijn stem gaat dus naar Hanneswasco, deze is nét wat beter. Volgende keer beter, 2fast. :tu:

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Hanneswasco! Hanneswasco, welkom in de ranking, 1 punt voor jou. :)

Helaas 2 fast{0}, 1 punt voor jou eraf, waarmee je buiten de ranking valt. Volgende keer beter..

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...