Jump to content

The godfather sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is personage uit game. De lettertype is echt van the godfather. Die verticaal woord beter weggelaten. Zwart wit is echt stijl van the godfather maar rood past vermindert de sfeer. De effecten is wel mooi maar past niet bij the godfather. 6,8/10

Geplaatst:

Erg mooi. Ik vind alles goed met elkaar passen. De render heb je goed geplaatst. Alleen lijkt ie wat breder. Maar missschien zit ik er ook totaal naast. De achtergrond heeft mooie effecten en past erg goed met de render. Je hebt hele mooie kleurgebruik. De zijkanten zijn donker en dat geeft ook een mooi effect. De tekst is ook goed gelukt. De poppenspel met een rode rand geeft een leuk effect. Hierdoor komt de poppemspel meer aan zijn rect. Misschien dat je 'm die alleen wat meer naar rechts had kunnen plaatsen. De andere tekst vind ik ook erg mooi. De manier waarop je hem plaatst is leuk bedacht en uitgewerkt. Ook heb je een leuke font die goed met de rest past. Misschien had je wat meer blending options moeten toevoegen. Je hebt volgens mij 1px zwarte border. Deze had misschien beter rood gekund.

Zoals ik al zei is het een mooie sig. Het thema is dood. En daar past bloed goed bij. Vandaar ook dat al het rode een mooi effect geeft. De witte effecten in je sig geven iets aan alsof het koud gemaakt is. In dit geval is Sonny 'koud gemaakt'. Bij de tekst rood lijkt het net alsof er blod van af druppelt. Ik vind een 8,4 hier wel op zijn plaats! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...