gammie_ Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Hallo, Ik heb een vraag over de missie ''Taxi Driver''. Word het niet opgeslagen als je bijv 5 of 15 fares hebt behaald? Moet je persé de 50 fares in 1 keer behalen, zonder dat je even wat anders kunt doen? Bvd Reageren
cj101 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 nee dat hoeft niet je kan er zo vaak over doen als je wilt Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 nee dat hoeft niet je kan er zo vaak over doen als je wilt Ik bedoel (misschien ben ik wat onduidelijk ) Ik ging vandaag even Taxi Driver doen maar had na 5 x al geen zin meer, dus ik stopte en ging vervolgens weer aan Taxi Driver missie's doen, maar toen zag ik dat ik gewoon weer opnieuw moest beginnen bij de 0 fares... Is er dan geen punt dat hij de fares als het ware bewaard voor je. Dat je ook even wat anders kan doen en daarna weer verder met die missie's zondar dat je dan iedere keer weer bij de 0 moet beginnen...? Reageren
cj101 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) nee dat hoeft niet je kan er zo vaak over doen als je wilt Ik bedoel (misschien ben ik wat onduidelijk ) Ik ging vandaag even Taxi Driver doen maar had na 5 x al geen zin meer, dus ik stopte en ging vervolgens weer aan Taxi Driver missie's doen, maar toen zag ik dat ik gewoon weer opnieuw moest beginnen bij de 0 fares... Is er dan geen punt dat hij de fares als het ware bewaard voor je. Dat je ook even wat anders kan doen en daarna weer verder met die missie's zondar dat je dan iedere keer weer bij de 0 moet beginnen...? de stats telling gaat wel door zie stats menu maar op het beeld gewoon hoeveel die beurt Bewerkt: 30 maart 2008 door cj101 Reageren
Tieess Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ja, je moet telkens weer opnieuw beginnen. >>> Door Dizzee: Klopt niet, zoals je in de vorige post kan lezen worden je 'fares' bijgehouden in het stats menu maar ingame zal de teller gewoon opnieuw beginnen...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.