Donwell Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Gisteren kwam ik een leuke render tegen toen ik wat aan het rondkijken was, en ik heb het uitgewerkt tot een signature.. Onderwerp is Tekken 4, zoals je waarschijnlijk al kon opmaken uit de titel. Rates en comments? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 En alweer een mooie signature van Donwell. Je hebt paars goed over je hele signature gebruikt, je render zit er goed in en is ook netjes ingeblend. Je achtergrond met de muur past er ook goed bij, alleen het Tekken 4 font kun je de 4 moeilijk zien, dat vind ik een minpuntje. Ook was je naam mooier geweest in het tekkenfont. ( vraag me niet de naam ) Voor de rest zien de brushes en je lijn om je signature heen er goed uit. Ga zo door Donwell ! Mvg, 2fast{0} Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Zo, na een bijna doodservaring door Donwell zal ik deze sig maar even raten. Weeral een mooie sig, Donwell. Alles zit in een mooi paars kleurtje, wat goed bij deze sig past. Alleen is de '4' van 'Tekken 4' in een vuurkleur, en dat past er niet zo goed bij. Misschien kon je over die 4 wat lichte, paarse gradients gooien? Ik weet niet zeker of dat er mooier zo uitzien, maar het valt te proberen? Voor de rest een zeer geslaagde border, die goed past bij het thema. De render is mooi ingeblend, maar ik vind dat het gezicht van dat ventje misschien iets waziger, onscherper, kon. Want in vergelijking met de rest in de signature is het misschien iets te scherp. Voor de rest is deze signature, zoals altijd, geslaagd. En van mij krijg je een mooie 80%. Kiep up de goed work! Bewerkt: 30 maart 2008 door Hanneswasco Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ziet er nice uit! Hoe maak je zulke Signature's toch Het lettertype is mooi en Het paars gaat mooi over de hele signature heen, Een dikke 9.5 verdient! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Heel mooie achtergrond, mooi tekening maar zwart rond hoofd is niet geslaagd. De lettertype is matig. 8,3/10 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Erg mooi maar ik vind het lettertype er niet bij passen. 9.5/10 Bewerkt: 30 maart 2008 door warrock_123_321 Reageren
Jay; Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Het gaat steeds beter met Donwell merk ik. De kwaliteit van je sig's word steeds beter, dat zie ik keer op keer terug. Nu over je signature, je hebt duidelijk voor de kleur paars gekozen maar ik had toch ook wat van iets anders gezien bij de achtergrond bijvoorbeeld. Verder ziet de tekst er keurig uit en ook de render vind ik mooi over de tekst en achtergrond lopen. Je hebt wat effecten gebruikt en die maken de render dan ook mooier. Verder een leuke, iets dikkere border. Ik had zelf voor een iets dunnere gekozen maar dit is natuurlijk ook mooi. Ga zo door, je word echt steeds beter! Reageren
pie is delicous! Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 mooie sig dat kan ik in nog geen jaar..... een 9 v/d 10 NICE! Reageren
Be4sT Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Zeer mooie! Tekken font is ook n1, en ik had die 4 wel direct gezien 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.