Fbi-Crew Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 ik heb een wapen en een auto gemaakt op zijn noobs met zmodeler 1 m60 gewoon met 3 gaten waar kogels uit komen in plaats van 2 en een politie auto met een senital xs er in ziet er goed uit maar wat het probleem is dat ze wit zijn wie kan helpen Hoor van Jullie Fbiagentmax Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 jongens meisjes ik heb andwoorden nodig wie kan me helpen er moet toch een op de hele gtaforum zijn die me kan helpen toch?? Reageren
Tjerk Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Misschien heb je de .Txd niet goed gemaakt. Reageren
Jozz Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 heb je er uberhaupt wel een txd ingezet ? Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 heb je er uberhaupt wel een txd ingezet ? Uhm.. nee hoe moet dat dan?? ik heb zmodeler Reageren
Puma Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Wanneer je models ingame zet, bestaat je model uit een .dff, .col en .txd. Zoals je misschien al weet is de .dff het model zelf, de .col het model dat zorgt dat je er op kunt lopen en de .txd is een soort van archiefje waar al de textures, die op het model zitten, in staan. NOTE: Zorg dat je textures altijd in .bmp of .tga formaat zijn. Hoe maak je de .txd aan? Ten eerste heb je hier TxdWorkshop voor nodig; dit handige programmaatje kun je hier downloaden. Exporteer een .txd uit Gta3.img (maakt niet uit welke, haal alle textures er uit behalve één, en dupliceer (Ctrl+Insert) die net zo vaak als je nodig hebt, tot je genoeg hebt om al je textures die je op je model hebt gebruikt, in de .txd te stoppen. Nu klik je op de eerste texture (gewoon dubbelklik) en geef je deze de naam van de eerste texture (bijvoorbeeld "dashboard", als je textures "dashboard.bmp" heet). Nu klik je op "Import" en importeer je de texture (dashboard.bmp) in de .txd-texture die je de naam van die texture hebt gegeven. Dit doe je voor alle textures. Sla hierna het bestand op en voeg de .txd aan Gta3.img toe (vergeet niet op "Rebuild Archive) te klikken, of overschrijf de .txd van het model dat je veranderd hebt. Succes! Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Wanneer je models ingame zet, bestaat je model uit een .dff, .col en .txd. Zoals je misschien al weet is de .dff het model zelf, de .col het model dat zorgt dat je er op kunt lopen en de .txd is een soort van archiefje waar al de textures, die op het model zitten, in staan.NOTE: Zorg dat je textures altijd in .bmp of .tga formaat zijn. Hoe maak je de .txd aan? Ten eerste heb je hier TxdWorkshop voor nodig; dit handige programmaatje kun je hier downloaden. Exporteer een .txd uit Gta3.img (maakt niet uit welke, haal alle textures er uit behalve één, en dupliceer (Ctrl+Insert) die net zo vaak als je nodig hebt, tot je genoeg hebt om al je textures die je op je model hebt gebruikt, in de .txd te stoppen. Nu klik je op de eerste texture (gewoon dubbelklik) en geef je deze de naam van de eerste texture (bijvoorbeeld "dashboard", als je textures "dashboard.bmp" heet). Nu klik je op "Import" en importeer je de texture (dashboard.bmp) in de .txd-texture die je de naam van die texture hebt gegeven. Dit doe je voor alle textures. Sla hierna het bestand op en voeg de .txd aan Gta3.img toe (vergeet niet op "Rebuild Archive) te klikken, of overschrijf de .txd van het model dat je veranderd hebt. Succes! Thanxx Puma effe uitproberen Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 ik snap het niet echt ik heb een model gemaakt maat het is een dff file hoe moet ik dan txd's er op zetten Reageren
Tjerk Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Heb je het programma Txd-workshop eigenlijk wel? Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Heb je het programma Txd-workshop eigenlijk wel? jah maar je kan alleen txd editen geen dff of zie ik het nou verkeerd Reageren
FerryN Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Heb je het programma Txd-workshop eigenlijk wel? jah maar je kan alleen txd editen geen dff of zie ik het nou verkeerd Als eerste moet je in de dff de textures op de polygonen plakken, die textures die je erop plakt, moet je ook in de .txd doen, dan laad hij d etextures via de .txd op het model. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.