Sasuke Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Wil ik Half-Life2 spelen, krijg ik deze steam error ! Dit is sinds vandaag ! Maar bij CounterStrike:Source heb ik dit ook al 3 weken ! Reageren
hey dude Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 maar heb je het niet gedownload of gekocht Reageren
Sasuke Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Gekocht natuurlijk. Reageren
Ironfist Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 heeft alles te maken met "six steam" een gecrackte versie waarmee je zonder cd-key kan spelen en alle spellen kan downen valve heeft dit opgemerkt en de servers platgelegd Reageren
Sasuke Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 (bewerkt) En dat betekend ? Voorgoed verloren ? Moet ik huilen van depressie ? Of is dit voor een dag/uur/jaar/eeuw ? Heeft iedereen dit ? Maar waarom heb ik dit al eerder/langer met Counterstrike ? En pas vandaag met Halflife2 ! Bewerkt: 3 februari 2005 door Hayate Reageren
Ironfist Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 ze werken aan de servers waarschijnlijk dus nog ff geduld tot ze weer online zijn ze kunnen het gewoon niet maken ze voor altijd offline te houden Reageren
Sasuke Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 (bewerkt) ze werken aan de servers waarschijnlijkdus nog ff geduld tot ze weer online zijn ze kunnen het gewoon niet maken ze voor altijd offline te houden Oke, bedankt voor de info. ! Maar wel raar dat de server status op ONLINE staat (!) Heb jij dit ook ? En waarom heb ik dit al 3 weken bij Counterstrike ! Snap er niet veel van. :blink: op xfire zie ik gewoon mensen CSS spelen ! :blink: Bewerkt: 3 februari 2005 door Hayate Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Ik speel ook nog gewoon counter strike via valve en bij ons thuis doet hij het prima, dus ik weet niet wat er bij jouw aan de hand is Reageren
Sasuke Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 (bewerkt) Heb steam verwijderd. Evenals Halflife2. Zit nu weer te instaleren. Ik hoop het beste ! ARG !! Nu heb ik Dit weer : http://img208.exs.cx/img208/7166/237ss.jpg Godver ! :angry: Bewerkt: 3 februari 2005 door Hayate Reageren
Sasuke Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Sorry voor de dubbel post. Maar wat mij net is overkomen ! B) Someone above likes me ! Ik deed wat dingen, wat verwijderen, tips lezen enz. Vele wisten niet wat ik moest doen. Maar ontdekte dat een programma genaamt ''Xfire'' mijn steam/halflife2/counterstrike blokkeerde ! Dus die verwijderde ik natuurlijk, en zit nu weer lekker steam te uploaden en ik weet zeker dat hij het weer doet ! Bedankt voor de moeite trouwens ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.