Jump to content

Cutscene fout

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb deze mod geinstalleerd maar nu heb ik een probleem. Iedere keer als ik in een cut scene kom is het hoofd verkeerd getextured, maar als ik dan verder speel is het weer weg. Ik heb gewoon player.img gemod en geen andere files en ik heb gta al gepatcht naar v1.

Dit gebeurt er in cutscenes:

http://img409.imageshack.us/my.php?image=s...rfacebugab4.png

Dit moet het worden:

http://img409.imageshack.us/my.php?image=s...ewerkendtz5.png

Update: Probleem opgelost!

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

Een model is als het ware twee keer gemaakt, voor in cutscènes en in-game. Je moet een texture daarom twee keer veranderen. Kijk even of je alles hebt aangepast, lees voor meer informatie ook eens de Readme door. :)

Geplaatst:
Een model is als het ware twee keer gemaakt, voor in cutscènes en in-game. Je moet een texture daarom twee keer veranderen. Kijk even of je alles hebt aangepast, lees voor meer informatie ook eens de Readme door. :)

Ik heb alle mod files vervangen in player.img en verder niks. En er zit geen readme bij, maar ik heb al veel vaker gemod dus ik weet wel waar de meeste dingen thuishoren.

Geplaatst:

Ik heb alle mod files vervangen in player.img en verder niks. En er zit geen readme bij, maar ik heb al veel vaker gemod dus ik weet wel waar de meeste dingen thuishoren.

Dus, dan moet je deze ff doorlezen. Dan weet je dus niet waar deze thuishoort :puh:

Geplaatst:

Dus, dan moet je deze ff doorlezen. Dan weet je dus niet waar deze thuishoort :puh:

Misschien weet ik het wel omdat alleen in player.img die files zaten. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...