Soulreaver Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Kan iemand hier een 100% savegame voor pc downloaden voor V1? ik kan die voor versie 1 nergens vinden Bewerkt: 30 maart 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Hey Soulreaver, Ik ben even op zoek gegaan in onze eigen download sectie, en daar heb ik een 100% savegame gevonden voor versie V1. Klik -->hier<-- voor de savegame te downloaden. Veel plezier! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Hier is de 100% SaveGame voor V1. Nu nog alleen downloaden. Jammer, GTA-Freak2 was me al voor. Bewerkt: 30 maart 2008 door Rene-GTA Reageren
Traser Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Kan iemand hier een 100% savegame voor pc downloaden voor V1? ik kan die voor versie 1 nergens vinden Hier heb je een link... de site is duits maar word als het goed is op Engels gezet.. http://www.gtainside.com/en/download.php?d...oad&id=3804 en om verder te zoeken http://www.gtainside.com/en/download.php?d...28&orderBy= Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) In de download database, die hier is te vinden, staat hij gewoon. Hij stond wel op pagina 6, maar bestaat dus wel. Dit is de link ernaar. Klik onderin op 'Download' en accepteer de voorwaarden. Als je hem gedownload hebt, is hij ingepakt met WinRAR, een archief-programma. Pak hem uit door er rechts op te klikken en 'Hier uitpakken' te kiezen. Er zal een .b bestand staan, genaamd 'GTASAsf*.b'. Op de plaats van de asterisk, het sterretje, staat een getal. Dit getal varieert van 1 tot 8, en staat gelijk aan de slot waar de savegame in staat (welke ook van 1 t/m 8 gaan). Je kunt dit getal gewoon veranderen, als je dat niet wilt hoef je dat niet te doen. Het plaatsen gaat vrij simpel. Klik rechts op het bestand en klik op 'Kopiëren'. Ga naar de map 'GTA San Andreas User Files', die je vindt in 'Mijn Documenten'. Klik rechts in de map en kies 'Plakken'. Eenmaal geplakt is de savegame geplaatst en ben je klaar. Veel plezier @ posts hierboven: Bewerkt: 30 maart 2008 door VWO-er Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Je zou een kijkje kunnen nemen op >>>deze<<< pagina van GTAGarage, daar staan vele 100 % Savegames. Genoeg keuze dus, dus geen paar keuzes zoals hierboven vermeld werd. Bij de beschrijving van de downloads staat bij of de Savegames voor versie 1 of versie 2 van GTA San Andreas zijn, veel plezier ermee Soulreaver! Reageren
Soulreaver Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Hey Soulreaver,Ik ben even op zoek gegaan in onze eigen download sectie, en daar heb ik een 100% savegame gevonden voor versie V1. Klik -->hier<-- voor de savegame te downloaden. Veel plezier! waarom krijg ik een foutmelding als hij geladen is? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Dan heb je je GTA San Andreas waarschijnlijk alleen gepatched, download >>>deze<<< 2 bestandjes uit de post van Bling en instaleer de 2 bestandjes in de map C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Data/ Script. Dan zouden alle versie 1 Savegames van GTA San Andreas het moeten doen, succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.