Jump to content

Maplestory

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel zelf erg graag het spel; Maplestory.

Ik wil eigelijk graag weten of jullie het ook spelen,ik ben zelf lvl 100 dragon knight genaamd MRmarco.(europese versie)

Het is een heel leuk spel,het is 2d,maar denk nu niet;2D????? dat is onzin.Nee het is echt een van de beste 2d spellen die ooit gemaakt zijn naar mijn mening.

Je kan op youtube kijken en dan invullen;Maplestory dragon knight om een dk in actie te zien,dat is mijn job.

Maar je hebtook andere jobs zoals;Thief,Magicman,bowman.

Dus, spelen jullie het ook en wat is jullie lvl en job?

Zo niet, je moet het echt eens proberen hier kan je je aanmelden:

www.mapleeurope.com

Global maplestory (GMS) is nu alleen voor amerikaanse mensen dus je moet de europese versie downloaden.

Ik zou zeggen; probeer het maar eens! :Y

Geplaatst:
Ja ik heb het eens geprobeerd maar hij opent de setup niet hij blokkeert gwn.

Waarschijnlijk blokkeert je antivirus ''MapleStory'', bij mij krijg ik teminste altijd in beeld een venster of ik hem wil laten blokkeren of ontblokken. Als dat niet het geval is kun je ook altijd je antivirus programma opennen en even het blokkerings schild uitzetten en dan maplestory instaleren.

Ontopic: Ik zelf heb het een hele tijd geleden veel gespeeld :D Laatste tijd speel ik het niet meer. Ik ben het er helemaal mee eens dat het een geweldige 2D online game is! ik vind het prachtig gemaakt en heel verslavend!

Geplaatst:

Het is niet dat het blokkeert fzo hoor. Als ik setup wil openen doet hij nix. Als ie dan eindelijk geopent is kan ik hem niet volledig op de \D: installeren. :duh: Aangezien er op \C: te weinig plaats is en daar staat ook mijn windows op. \D: is voor games etc.

Geplaatst:

Ik heb het effe gespeeld, heb een paar poppetjes erop. Maar na een tijdje weet je niet meer wat je moet gaan doen, te weinig quests en te weinig variatie in quests. Ook is de Cash Shop een beetje uitmelkerij.

Maar het ziet er idd erg leuk uit, het is wel een toffe game om mee te beginnen. Vooral het eerste eiland vond ik wel lachen, dat tutorial eiland.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik hem ms ook en wil em updaten en bij aplying maplestory.exe blijft ie hangen als ie helemaal vol is :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...