Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Onderwerp: GTA IV Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering:Dinsdag middag Bij 20:00 Opmerking: Succes! Bewerkt: 1 april 2008 door RonaldVC
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Oké, Succes. Moet de inleverdatum nog verandert worden?
Rullez Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Klein beetje maar, ik lever hem gewoon vanavond in. Dus ietsjes later dan de inleverdatum die jij wou. Ik heb hem af heel erg veel succes. Bewerkt: 1 april 2008 door Rullez
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Lever hem zo in, Succes! Rullez: Unmountable Tijmen: Succes Rullez! Bewerkt: 1 april 2008 door Unmountable Tijmen
Talietje Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Rullez: Mooi gedaan, het lettertype valt mee. 8.5/10 __________________________________________________________- Unmountable tijmen: Leuke achtergrond, iets speciaals, ook een leuk lettertype. 9/10 Stem: Unmountable Tijmen
Follow Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Rullez Ik vind die van Rullez beter kwa indeling. Het is minder wild, en ik hou niet echt van wild.
Kloep Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 mijn stem gaat naar Unmountable Tijmen. Mooiere kleuren en in tegenstelling tot follow, ik houd wel van wat meer wild
2fast{0} Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Rullez Je signature vind ik een beetje te donker voor je render, maar goed. Je render staat er mooi op, lekker groot en mooi ingeblend. Je achtergrond is speciaal voor een render als deze, vind hem eigelijk ook iets te donker al is het wel mooi gedaan wat er achter je render gebeurt. Ook je tekst ziet er goed uit en lijkt alsof het op een muur staat. Je lijn om je signature vind ik nog wel meevallen, mischien is een1 px. zwart altijd nog mooi om je plaatje. Ga zo door ! Unmountable Tijmen Het eerste wat opvalt is de grootte van je signature, hij is te groot. Je achtergrond ziet er goed uit. de sterrtjes vooral. Zoals gewoonlijk weer het IV lofo en je naam in een font wat ik helemaal niet mooi vind. Ook vind ik het groene in het IV logo wel jammer maar het laat het wel bij de rest passen. Je render (Niko) is te klein en wat zit er in vredesnaam op zijn shirt ? Dat staat niet mooi en vind het ook erg jammer dat het op zijn shirt staat. Voor de rest vind ik je signature er wel goed uitzien alleen mis ik weer een rand bij jou, erg jammer. Mijn stem gaat naar even denken naar Rullez. Vooral door de fouten die ik bij Unmountable Tijmen heb gezien. Mvg, 2fast{0}
Hanneswasco Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Allebei niet zo'n prachtige signatures, maar ik zal toch even snel wat raten enzo. Rullez, jouw signature is wat te donker, en de kleuren passen niet echt bij elkaar. Te veel bruin, met wat rood, met weer wat zwart. Die kleurencombinatie gaat niet zo goed samen. Voor de rest is Lola niet zo goed belicht, wat bij haar mooie lichaam en dergelijke toch wel mag. ^^ Het lettertype past ook niet zo heel goed bij je signature. De plaatsing is dan wel weer goed. Ik geef je 69%. Unmountable Tijmenn jouw signature is weeral zowat dezelfde stijl als je andere sigs. Die stijl vind ik niet zo mooi. Het 'jungle' gevoel dat de signature geeft, past totaal niet bij GTA IV. Niko is niet goed ingeblend, en het IV logo past er ook niet bij. Het lettertype past ook niet bij je signature, en omdat je zo een grote naam hebt, maakt dat je signature niet zo mooi. Je zou dus best eens naar Dafont gaan en daar een goed lettertype uitzoeken. Van die 2 signatures, vind ik die van Rullez het mooiste.
Dastard Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Rullez Je sig is mooi, mooie image en mooie achtergrond, ik vind hem écht geslaagd. Unmountable Tijmen Je sig is vind ik, overvol, de sterretjes passen er niet bij, en de kleuren ook niet, hij is te groot btw. Stem: Rullez
studio dewolf Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 rullez: mooi achtergrond met veel bloed maar die kleur rond vrouw vind ik niet mooi. De lettertype is goed. Unmountable Tijmen: Beter sterren wegdoen, te fel licht rond arrm van Niko, groene vlek op buik van Niko beter weg, matig achtergrond Ik stem op rullez.
GTA Haas Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Rullez:Te donkere kleur en de kleur van de lettertypre zie je bijna niet met de achtergrond kleur en het is best wel leeg helaas andere keer beter.... Jij krijgt een 6.0/10 Unmountable Tijmen:De sterretjes mogen wel weg de achtergrond kleur is mooi,te fel licht rond Niko's arm en de rest is mooi jij krijgt een 7.8/10 Stem:Mijn stem gaat naar Unmountable Tijmen
Rullez Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Rullez:Te donkere kleur en de kleur van de lettertypre zie je bijna niet met de achtergrond kleur en het is best wel leeg helaas andere keer beter.... Jij krijgt een 6.0/10Unmountable Tijmen:De sterretjes mogen wel weg de achtergrond kleur is mooi,te fel licht rond Niko's arm en de rest is mooi jij krijgt een 7.8/10 Stem:Mijn stem gaat naar Unmountable Tijmen Helaas geld jou stem niet meer, want jij stemden op 4 April terwijl je maar tot 3 April mocht stemmen. Volgende keer beter.
.Levi. Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Winnaar Rullez +1 punt voor jou! Helaas, verliezer Unmountable Tijmen, gelukkig hoef je nog geen punt te verliezen in de Ranking. Closed en updated!
Recommended Posts