gta-pilot Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Hallo. Ik heb dual screen. Alleen ik wil FS04 dan in 2 delen hebben (links rechts). Alleen hoe doe ik dat? Ik kan alleen een scherm FS04 en andere iets anders. Help? Reageren
kevboy09 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Sorry, maar met deze info komen we niet zo ver. Het zou mischien handig zijn als je je videokaart even doorgeeft of waar je het precies mee doet. Zijn we ook een stukje verder Ik heb een videokaart met 2 beeldaansluitingen. De software die bij de Videokaart zat, kon ik mooi gebruiken. Kon men pc de opdracht geven om het beeld te splitsen op verschillende manieren: 1. Kopiëren ( het beeld overnemen, gewoon hetzelfde wat je altijd ziet, alleen dan op 2 beeldschermen ) 2. Splitsen ( Een groot beeldscherm, alleen dan op 2 beeldschermen ) Greetz, kevboy09 Reageren
gta-pilot Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Ja ik heb de 2de alleen dan zijn me games niet in 2 delen Bewerkt: 31 maart 2008 door gta-pilot Reageren
hello123456 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Als je wilt dat je 2 schermen apart kan gebruiken, dus game op 1 scherm msn op de ander bijv. volg dan dit: Rechtermuisknop op het bureaublad->eigenschappen, ga dan naar het tabje instellingen, klik op het scherm met een 2 erop, vink daar aan het windows bureaublad naar dit beelscherm uitbreiden o.i.d. Sleep het beeldscherm vervolgens bovenaan nog ff naar de goede plek geen ruimte ertussen, anders moet je door die zogenaamde lege ruimte heen met je muis... Niet splitten of wat dan ook met het proggie wat bij je videokaart zat, daar moet je instellen dat je 2 schermen gebruikt (niet uitrekken, is niet nodig). Installeer daarna het programma Ultramon, dan heb je een "smart taskbar" die laat alleen zien wat er op dat scherm open staat. Als je een skin voor windows installeerd, maakt niet uit welke manier, Ultramon neemt hem ook over. Ik raad trouwens iedereen die 2 of meer schermen op ze computer heeft Ultramon aan, super programma Als je de game wel over die schermen uitgespreid volg dan dit: Rechtermuisknop op het bureaublad->eigenschappen, ga dan naar het tabje instellingen, klik op het scherm met een 2 erop, vink daar aan het windows bureaublad naar dit beelscherm uitbreiden o.i.d. Sleep het beeldscherm vervolgens bovenaan nog ff naar de goede plek geen ruimte ertussen, anders moet je door die zogenaamde lege ruimte heen met je muis... Split het scherm nu wel in je videokaart proggie, en als het goed is moet dat werken... Al heb ik het zelf nooit zo gehad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.