Mania-92 Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Je kan flims kijken als je er iets bij koopt. en lomp vierkant ding dat is echt niet zo hij ziet er juist vet uit en bij psp kan je gewoon films kijken zonder er wat bij te kopen(behalve de film dan) Reageren
pinopower Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) sorry maar ik vind de ds een stom uiterlijk hebben een paar knopjes en een dikke rand plastiek ik vind zelf de psp een mooi uiterlijk hebben meer kan ik nog niet veel zeggen over de ds en de psp. en ik heb in de power unlimited niks gelezen over de ds dat die films kan kijken van de psp wel maar de ds ? wel dat je er op kan chatten maar dat boeit mijn niet kan ook op de pc met msn duzz. Bewerkt: 22 februari 2005 door pinopower Reageren
Sasuke Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Ik heb de PSP al op school gezien, stom ? Niet echt . Integendeel. Word wel de beste hand-held console van deze periode. En R* zal natuurlijk druk bezig zijn met de game, dus info zal wel spoedig komen. Reageren
Blizz Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik wil een psp NU!!!!! :angry: :angry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.