Adren4Line Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Zie je Niko al in zoon pakje en web uit zijn handen schieten? Reageren
freestyla Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 olé t gaat ier al over spiderman Reageren
Legenderion Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Haha, spiderman is ook een beetje overdreven. Ik vind zoals het in GTA SA was wel goed, alleen een beetje stevige manier van beklimmen soms, het zal wel iets realistischer zijn maar denk niet totaal anders. Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Gewoon als er dinngen op de muur zitten dat hij zich er aan vast kan pakken. Maar je moet niet wolkenkrabbers kunnen beklimmen Das nie cht realisties,maar dat kan ook nie hoop ik Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Je kan ook over hekken jumpen: Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dat is wel handig .Vond het altijd best irritant om soms een end om te lopen omdat je dan nie over een muurtje of hekje kon springen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dat is wel handig .Vond het altijd best irritant om soms een end om te lopen omdat je dan nie over een muurtje of hekje kon springen. Zkr bij VCS en LCS Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 zal wel via trappen zijn , misschien via muurtjes op een hoger dak, en dan weer ergens anders opstaat, je zal vast geen hele hoge gebouwen kunnen beklimmen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dus misschien binnen grote gebouw lift of trap naar de dak. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dus misschien binnen grote gebouw lift of trap naar de dak. brandtrap Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Grote gebouwen hebben geen brandtrappen alleen kleine wel. Heeft Empire Building brandtrap? Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Grote gebouwen hebben geen brandtrappen alleen kleine wel. Heeft Empire Building brandtrap? Voor dat je daar beneden bent is alles al platgebrand Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ja vb bij WTC heeft geen brandtrappen en veel mensen springen naar beneden. Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 ze hebben wel brandtrappen maar die zitten aan de binnenkant van het gebouw Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ja, ik bedoel brandtrappen van buiten. http://www.sbcollege.be/includes/SBC-leeft...t/brandtrap.jpg Die bedoel ik. In New York heeft dat veel vooral kleine, oude, vuile gebouw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.