Talietje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Heej, weet iemand met welk prog deze graphics zouden gemaakt zijn? ik ben ook een spel aan het maken: een point and click game en het gaat goed Maar mijn graphics zijn niet zo mooi, ik zou graag betere graphics willen zoals deze. Nu wil ik weten met welk prog je het kan maken. Reageren
Rullez Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Als ik het goed heb tekenen ze het eerst met de hand en werken ze later alles af op de computer. Dus kleuren invullen, effecen erin enz enz. Reageren
Talietje Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Is er anders geen goed progje speciaal om graphics met te maken? Reageren
Caltson Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 hey, ik denk wel dat google sketchup hiervoor goed is, maar ik vrees dat het meer gemaakt is om huizen te bouwen etc... niet echt allemaal ronde lijnen en gedetailleerd etc... Greetz Reageren
Talietje Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Zou het ook kunnen met Macromedia Flash? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Gebruik een scanner Hier kan je ze tekeken, en dan in je PC zetten Reageren
Caltson Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Gebruik een scanner Hier kan je ze tekeken, en dan in je PC zetten hij vraagt een programma ervoor. een scanner is geen programma maar een apparaat.. Maar goed, probeer blender misschien anders es, die is voor 2D graphics, maar weet niet of dit ook voor dat geschikt is... It's worth a try.. Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Deze vraag heeft naar mijn mening veel meer te maken met graphics dan met computer gerelateerde zaken. Bij deze verplaatst dus... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.