Jump to content

Snel fietsen en vliegen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb wat vraagjes of twee, dit is allemaal op de computer.

Hoe moet ik snel fietsen? Welke knop ik ook indruk, hij gaat nooit staan om sneller te fietsen.

Hoe moet ik snel vliegen met een hydra? Hier hetzelfde verhaal, alles wat ik indruk, ik ga niet sneller. Ik kan alleen opstijgen en een beetje gebrekkig vliegen door de neus naar voren te doen, een beetje het helikopter idee.

Vraag beantwoord via PB door

Unmountable Tijmen

Bewerkt: door bierbuikje
Topictitel aangepast naar onderwerp.

Met fietsen kan je sneller gaan door heel snel achter elkaar de "w" toets in te drukken, dan gaat hij zogenoemd "sprinten" ;)

Met de Hydra (straaljager) is het Num 8 lang indrukken. Dat is nummer 8 aan de rechterkant van je toetsenbord (dus niet aan de bovenkant) Als je daarna weer langzamer wil hou dan num 2 lang ingedrukt. Dan vliegt hij weer langzamer. ;)

Greets, :cya:

GTA GG :bier:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Geplaatst:

Dat klopt niet hellemaal GTA Ganggast, je fietst sneller door achter elkaar de knop W in te drukken. Het pijltje naar voren in drukken heeft weinig zin, hopelijk weet je nu meer bierbuikje. ;)

Geplaatst:

Bij een 'normaal' vliegtuig (Dus geen Hydra gevechtsvliegtuig) kun je wat sneller gaan door het landingsgestel in te trekken, dit werkt overgens ook bij de Hydra. Druk om 2 om het in te trekken en dus meer snelheid te maken. :)

Dat klopt niet hellemaal GTA Ganggast, je fietst sneller door achter elkaar de knop W in te drukken. Het pijltje naar voren in drukken heeft weinig zin, hopelijk weet je nu meer bierbuikje. ;)

Dom, dom, dom! :muur: Je hebt helemaal gelijk!! Ik heb mijn instellingen zo staan dat ik met pijltjes kan sturen. En dus ben ik helemaal gewend daarmee te sturen. Ik heb mijn domme actie even verandert. :sst:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Geplaatst:

Bij de ps2 werkt het zo:

Snel fietsen doe je met dezelfde knop waar je ook mee sprint alleen bij de fiets moet je hem iedere keer snel achter elkaar indrukken.

Met Hydra gebruik je de knop waarmee je ook het beeld beweegt, die knop moet je een tijdje naar voren drukken.

Andere vliegtuigen is moeilijk uit te leggen maar je moet idd de wielen intrekken als dat kan...

Geplaatst:

Bij een vliegtuig (ligt eraan welk) moet je genoeg snelheid hebben. Als je al gelijk omhoog wilt gaat het natuurlijk veel slomer :duh: .

Fiets is al uitgelegd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...