Jay; Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Maximale maten Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Tegelijk Opmerking: Aangezien Arthis zijn andere Battle Topic gestaakt heeft, een nieuw Topic (Afgesproken Battle). Succes! Jay; Arthis
studio dewolf Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Jay: Leuke surfen sfeer. De lettertype is matig. Beter die zwart weglaten. Wel goede idee van spuiten. Arthis: Dat past totaal niet. Beter licht kleur. De lettertype is ok. De effect is wel mooi maar past niet bij die onderwerp. Mijn stem gaat naar jay.
Arthis Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Wil nog iemand stemmen? Één stem is zo weinig
Drunkendonkey Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Wil nog iemand stemmen?Één stem is zo weinig Yes me! Je kan wel zien dat jullie beide nog veel te leren hebben _______________________________________________ Jay; Ik vind dat je Surfsig er wel leuk uitziet! je onderwerp komt gelijk over en een lekker sfeertje;) Ik vind die van jouw wel geslaagd, er zit een soort grunge brush over heen waardoor het een beetje ouder lijkt. De border is goed gedaan alleen kan je het logo aan de linker kant niet zo goed zien. _______________________________________________ Arthis sorry, maar ik vind deze sig echt beginner en ik had beter van jou verwacht;) De render is een beetje crappy, je had beter een Echte stock kunnen gebruiken Het achterste effect met die strepen is een brush en de achtergrond kan ik niet zo goed onder bregen Je text is erg matig, alleen een outer glow er overheen. In de achtergrond nog een keer die brittany spears spreekt mij niet aan. Het enige wat ik goed vind is dat je render goed is ingeblend. Probeer mischien een V2 temaken en pack gewoon een stock en voeg daar gewoon wat leuke effecten aan toe! Ik kan je wel wat websites geven waar genoeg tutorials staan om stocks van "beroemden" te bewerken. Stem: Jay; Als iemand zich aangevallen voelt met mijn mening PB me maar;) Gr, drunken
Talietje Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Jay; Je border is mooi gedaan, een leuk surf sfeertje Je hebt het mooi gedaan, je lettertype is gematigd. 7/10 Arthis: Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je signature die je nu in je handtekening hebt veel mooier dan deze. Je lettertype valt mee. 6/10 Stem: Jay;
RonaldVC Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Battle afgelopen, winnaar Jay;! Jay:, welkom in de ranking, je hebt met deze battle 1 punt verdiend. Helaas Arthis, volgende keer beter.. Ranking updated, en topic locked.
Recommended Posts