jorn48 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 ik heb heel veel gemodde auto in san andreas maar het beeld gaat heel traag. Ik heb gehoord dat je Frames Per Second moest veranderen maar ik weet niet hoe dat moet??? kan iemand mij Helpen?? Gr. Jorn48 Reageren
FerryN Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) ik heb heel veel gemodde auto in san andreas maar het beeld gaat heel traag. Ik heb gehoord dat je Frames Per Second moest veranderen maar ik weet niet hoe dat moet??? kan iemand mij Helpen??Gr. Jorn48 Nee, Frames Per Second is hoeveel beelden er per seconde geupdate worden, meestal is dit rond de 30, dus 30 beelden in een seconde. Als je bijvoorbeeld 5 Frames per seconde hebt, is het net een dia. Dat stotterd hij heel erg, dit komt omdat je videokaart het niet aan kan of geen goede drivers heeft. Maar denk eerder dat het komt door de mods. Uninstal je SA en installeer hem opnieuw, dan zou hij gewoon op 30FPS moeten draaien. (FPS = Frames Per Second) Enigste hoe je FPS kan veranderen is de graphics lager te zetten, bv Inplaatsvan Veryhigh graphics, op Medium of Low zetten. Maar je Graphics worden dan heel lelijk. Greetz Bewerkt: 5 april 2008 door FerryN Reageren
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 idd dit komt waarschijnlijk niet door de frames p/s maar door de mods. dus of je hebt de mods verkeerd gëinstaleerd en je moet SA effe opneuiw installeeren + de mods. of je computer kan de hoeveelheid mods in de game niet aan en moet je gaan kiezen tussen verschillende mods :Y Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.