Hanneswasco Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Zo, weeral eens een nieuwe signature gemaakt. Ik vind 'm totaal niet zo goed als m'n vorige sigs, maar ja. Er kan niet altijd iets moois uitrollen. Ditmaal gaat het over Uncharted: Drake's Fortune. Omdat ik net een Playstation 3 heb gekocht, met oa. dat spel. Ik heb het hoofdpersonage Nate gebruikt. Versie 1 Versie 2 Tips en rates worden op prijs gesteld. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Eerste lijkt meer modder dan tweede. De achtergrond is niet mooi. Beter groene achtergrond. De tekening is mooi. De lettertype is matig en de kleur ook. 7,8/10 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Inderdaad had je groen moeten gebruiken voor je achtergrond, dit had je signature veel mooier gemaakt. Ook vind ik de render er niet zo mooi er op staan. Het lijkt net alsof het op de voorgrond staat. Lettertyp heb je goed gekozen. Zo kom ik jammer genoeg uit op een 7.2. Ik heb beter werk van je gezien. Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 De bovenste is het mooiste vind ik. De tweede is te licht.Niet erg hoor.Maar de bovenste is mooier. Ik geef je 8/10 voor de bovenste en 7/10 voor de onderste. Oja nu ik je zie,ik moet nog 4 kiwi's voor deze namiddag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.