Jump to content

Ps3 of xbox 360


Fbi-Crew

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fbi-Crew

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    5

  • M4X

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een PS3 is aan te raden, want een PS3 is beter voor in de toekomst. Want in de toekomst gaan alle games exclusief voor de PS3, ook is online gaan op de PS3 gratis. Voor de Xbox 360 moet je dan 60 euro per jaar betalen, en dat is als je het omrekent een stuk duurder. Succes met je keuze! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

edit denkaanhenk was me voor

ik vindt de ps3 beter

voordeel de internetdingen kosten geen geld

xbox 360

kost volgens mij veel moet je zo n abo kopen of zoiets of was dat bij de oude

na twee jaar heb je ongeveer net zoveel voor de xbox betaald als je online gaat

voordeel

hij is lekker snel

Bewerkt: door alithegunner
Link to comment
Delen op andere websites

Een PS3 is aan te raden, want een PS3 is beter voor in de toekomst. Want in de toekomst gaan alle games exclusief voor de PS3, ook is online gaan op de PS3 gratis. Voor de Xbox 360 moet je dan 60 euro per jaar betalen, en dat is als je het omrekent een stuk duurder. Succes met je keuze! ;)

eh, DaH, mag ik de bron even weten, want wat je nu zegt is echt onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Pluspunten van de Xbox360:

  • Prijs wellicht een paar euro minder
  • Rond augustus wordt exclusief content verwacht

Pluspunten van de Playstation 3:

  • GTA is altijd beter geweest op de Playstation (hogere beoordelingen, betere besturing, kortom: het speelt gewoon lekkerder)
  • Er gaan steeds meergeruchten dat de PS3 ook exclusief content krijgt
  • Aan PS3 heb je in de toekomst meer dan aan een Xbox360 (denk aan bluray)
  • Met een PS3 kan je gratis online, en GTA IV gaat Home wellicht ook ondersteunen

Link to comment
Delen op andere websites

dit wordt toch een Flamewars :puh:

Das heel goed mogelijk...

Een PS3 is aan te raden, want een PS3 is beter voor in de toekomst.

De console is afhankelijk van je persoonlijke voorkeur, vind je meer games van de X360 leuk dna neem je die en vind je er meer leuk op de PS3 is dat een logische keuze.

Want in de toekomst gaan alle games exclusief voor de PS3

:bonk: WAT!?! Alle games exclusief voor de PS3? Wat heb jij gerookt? Dat zal dus nooit gebeuren want er zijn nog meer dan genoeg voor andere consoles en sommige studios zijn eigendom van bepaalde consolelemakers dus die blijven zowiezo altijd bij die console. Heb je trouwens enig bewijs voor die stelling want zoals het er nu staat slaat het totaal nergens op.

ook is online gaan op de PS3 gratis. Voor de Xbox 360 moet je dan 60 euro per jaar betalen, en dat is als je het omrekent een stuk duurder.

Dat klopt maar het is weer maar net waar jouw voorkeur ligt. In de VS heb je op Xbox Live allemaal shows van o.a. ABC, sportwedstrijden van de NBA en is het meer een mediaportaal. Het PSN heeft dat allemaal niet en als je die dingen dus nuttig vind moet je vooral Live nemen. Ik weet wel niet hoe dat in Europa zit.

GTA is altijd beter geweest op de Playstation (hogere beoordelingen, betere besturing, kortom: het speelt gewoon lekkerder)

GTA was vroeger eerst op de PC en is pas sinds GTA III als eerste op de PS uitgekomen.

De besturing is wat je zelf het prettigst vind, ik bijvoorbeeld zou niks van de PS3 besturing willen weten omdat voor mij de muis superieur is. Omdat hij zegt dat hij een PS2 heeft zou het kunnen zijn dat voor hem de besturing van de PS3 beter is maar daarvoor zou hij het moeten proberen.

En beide versies zullen bijna identiek zijn en zul je ze naast elkaar moeten houden om ook maar een beetje verschil te zien.

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Link to comment
Delen op andere websites

De Xbox is ook goed hoor,want iedereen koopt een PS3 omdat ze allemaal naar andere luisteren hier op het forum !

Het is ook juist de bedoeling om te betalen voor Xboxlive, als iedereen gratis neemt dan heb je kans dat de sever van Playstation3 sloom gaat doen.

Bewerkt: door Fuffie
Link to comment
Delen op andere websites

Beter ps3 kopen want je bent al gewoon van ps2 dus naar ps3.

Inderdaad dat is het simpelste.

De controls zijn anders enzo.

Dus ben je veel beter af met een PS3.

Wat je voor XBOX 360 wel hebt is dat je extra contest kan downloaden.

Maar dat zal je na wat tijd op PS3 ook wel kunnen.

Alvast veel succes toegewenst. :)

P.S.: @Fuffie: Niet als je een 60G hebt. ;)

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

Beter ps3 kopen want je bent al gewoon van ps2 dus naar ps3.

Dat is ook onzin, ik heb ook een ps2, wil niet meteen zeggen dat ik een PS3 ga halen, Sterker nog, ik ga morgen mijn 360 halen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan je aleen maar een ps3 aanraden

bij mij op school zijn er 87 mensen met rings of death niet dat x-bow sclecht is want er zijn mensen die er veel plezier van hebben maar als de lampjes rood worden verloeken ze hem toch (denk ik)

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan je aleen maar een ps3 aanraden

bij mij op school zijn er 87 mensen met rings of death niet dat x-bow sclecht is want er zijn mensen die er veel plezier van hebben maar als de lampjes rood worden verloeken ze hem toch (denk ik)

Dat probleem is volgens microsoft helemaal gefixed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...