Jump to content

Ps3 of xbox 360


Fbi-Crew

Recommended Posts

PS3!!!! Veel beter dan dat krassen-makende stuk antiek!!! Je weet zelffffff

Als de X360 een stuk antiek is dan geldt dat ook voor de PS3 omdat die echt nietzo veel krachtiger is en het grootste verschil de Blu-Ray drive is. Eigenlijk zijn ze ook antiek want het is gebazeerd op 2 jaar oude techniek wat gestript om de kosten laag te houden.

Ikzelf heb de 60gig versie. Xbox360 is voor zwervers die niet genoeg geld hebben om een PS3 te kopen.

Bewerkt: door kooskansloos
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fbi-Crew

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    5

  • M4X

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

PS3!!!! Veel beter dan dat krassen-makende stuk antiek!!! Je weet zelffffff

Als de X360 een stuk antiek is dan geldt dat ook voor de PS3 omdat die echt nietzo veel krachtiger is en het grootste verschil de Blu-Ray drive is. Eigenlijk zijn ze ook antiek want het is gebazeerd op 2 jaar oude techniek wat gestript om de kosten laag te houden.

Ik heb de 60gig versie.

Het enigste is verschil is wat, de harde schijf?

PC's hebben al jaren HDD's die over de 100GB gaan en 500GB is al heel normaal. Het enigste innovatieve aan een PS3 is het feit dat er een Blu Ray drive in zit en de rest is al flink aan het verouderen, al merk je het bij consoles minder snel, het is wel zo.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3!!!! Veel beter dan dat krassen-makende stuk antiek!!! Je weet zelffffff

Als de X360 een stuk antiek is dan geldt dat ook voor de PS3 omdat die echt nietzo veel krachtiger is en het grootste verschil de Blu-Ray drive is. Eigenlijk zijn ze ook antiek want het is gebazeerd op 2 jaar oude techniek wat gestript om de kosten laag te houden.

Ik heb de 60gig versie.

Het enigste is verschil is wat, de harde schijf?

PC's hebben al jaren HDD's die over de 100GB gaan en 500GB is al heel normaal. Het enigste innovatieve aan een PS3 is het feit dat er een Blu Ray drive in zit en de rest is al flink aan het verouderen, al merk je het bij consoles minder snel, het is wel zo.

De 40gig versie is een gestripte versie van de 60gig versie.

Link to comment
Delen op andere websites

ps3 heeft blu-ray en x-box 360 maar HD-DVD die heeft verloren. Bij online van ps3 is gratis maar x-box 360 moet je betalen. ps3 is duurder dan x-box 360 want blu-ray zit in. Blu-ray en ps3 apart kost meer dan samen.

Link to comment
Delen op andere websites

Pluspunten van de Playstation 3:

GTA is altijd beter geweest op de Playstation (hogere beoordelingen, betere besturing, kortom: het speelt gewoon lekkerder)

GTA IV is eerst ontwikkeld voor de 360 daarna op de PS3. PS3 Heeft Blu-Ray en dat maakt hem eigenlijk bijzonder. Voor de rest zijn ze nagenoeg hetzelfde...

Link to comment
Delen op andere websites

Pluspunten van de Playstation 3:

GTA is altijd beter geweest op de Playstation (hogere beoordelingen, betere besturing, kortom: het speelt gewoon lekkerder)

GTA IV is eerst ontwikkeld voor de 360 daarna op de PS3. PS3 Heeft Blu-Ray en dat maakt hem eigenlijk bijzonder. Voor de rest zijn ze nagenoeg hetzelfde...

Nee ze zijn tegelijk ontwikkeld. Niet eerst de 360 en als die klaar is pas de PS3 ofzo. Wel konden ze pas iets later beginnen met het onwikkelen voor de PS3 omdat ze de devkit nog niet hadden.

Link to comment
Delen op andere websites

Pluspunten van de Playstation 3:

GTA is altijd beter geweest op de Playstation (hogere beoordelingen, betere besturing, kortom: het speelt gewoon lekkerder)

GTA IV is eerst ontwikkeld voor de 360 daarna op de PS3. PS3 Heeft Blu-Ray en dat maakt hem eigenlijk bijzonder. Voor de rest zijn ze nagenoeg hetzelfde...

Nee ze zijn tegelijk ontwikkeld. Niet eerst de 360 en als die klaar is pas de PS3 ofzo. Wel konden ze pas iets later beginnen met het onwikkelen voor de PS3 omdat ze de devkit nog niet hadden.

Ownage. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

De reden dat je voor Xbox live moet betalen, en dat als minpunt word aangekruist vind ik onzin. Xbox live is vele malen beter dan de PS netwerk. Als je Call of Duty 4 op de Xbox gaat doen vind je veel sneller mensen dan op de PS3. Over het algemeen loopt het online ook iets beter ( minder lags. ) Dit zal echt niet anders zijn bij de GTA IV, ik weet gewoon bijna zeker dat GTA IV online beter loopt op de 360...

Verder is de PS3 gewoon een topapparaat. Maar ik ( en de andere ) kunnen je niet vertellen wat jij ( of iemand anders ) moet gaan kopen. Die keus ligt echt bij jezelf. Wil je goede online service, neem dan de Xbox. Wil je kwaliteit ( dus iets wat niet snel kappot gaat, en ook lang meegaat ) neem dan de PS3. Verder heeft de Xbox momenteel meer exclusief titels, maar dat komt natuurlijk ook omdat die langer uit is... Nouja, ga bij jezelf een aantal punten goed na, en neem dan de keus, want die kan ik niet voor je maken...

Bewerkt: door Digi-Djeff
Link to comment
Delen op andere websites

De reden dat je voor Xbox live moet betalen, en dat als minpunt word aangekruist vind ik onzin. Xbox live is vele malen beter dan de PS netwerk. Als je Call of Duty 4 op de Xbox gaat doen vind je veel sneller mensen dan op de PS3. Over het algemeen loopt het online ook iets beter ( minder lags. ) Dit zal echt niet anders zijn bij de GTA IV, ik weet gewoon bijna zeker dat GTA IV online beter loopt op de 360...

Verder is de PS3 gewoon een topapparaat. Maar ik ( en de andere ) kunnen je niet vertellen wat jij ( of iemand anders ) moet gaan kopen. Die keus ligt echt bij jezelf. Wil je goede online service, neem dan de Xbox. Wil je kwaliteit ( dus iets wat niet snel kappot gaat, en ook lang meegaat ) neem dan de PS3. Verder heeft de Xbox momenteel meer exclusief titels, maar dat komt natuurlijk ook omdat die langer uit is... Nouja, ga bij jezelf een aantal punten goed na, en neem dan de keus, want die kan ik niet voor je maken...

Er is toch echt bewezen dat de PS3 meer rekenkracht heeft dankzij de Cell.. of heb ik het nu mis?

Link to comment
Delen op andere websites

De reden dat je voor Xbox live moet betalen, en dat als minpunt word aangekruist vind ik onzin. Xbox live is vele malen beter dan de PS netwerk. Als je Call of Duty 4 op de Xbox gaat doen vind je veel sneller mensen dan op de PS3. Over het algemeen loopt het online ook iets beter ( minder lags. ) Dit zal echt niet anders zijn bij de GTA IV, ik weet gewoon bijna zeker dat GTA IV online beter loopt op de 360...

Verder is de PS3 gewoon een topapparaat. Maar ik ( en de andere ) kunnen je niet vertellen wat jij ( of iemand anders ) moet gaan kopen. Die keus ligt echt bij jezelf. Wil je goede online service, neem dan de Xbox. Wil je kwaliteit ( dus iets wat niet snel kappot gaat, en ook lang meegaat ) neem dan de PS3. Verder heeft de Xbox momenteel meer exclusief titels, maar dat komt natuurlijk ook omdat die langer uit is... Nouja, ga bij jezelf een aantal punten goed na, en neem dan de keus, want die kan ik niet voor je maken...

Er is toch echt bewezen dat de PS3 meer rekenkracht heeft dankzij de Cell.. of heb ik het nu mis?

Ja, tot zover ik heb gelezen ( alle sites zeggen weer andere dingen >_< ) is dat wel waar.... Maar wat wil je ermee zeggen :puh: ?

Link to comment
Delen op andere websites

LAGS op PSN??? nog nooit last van gehad meastro! Maarja ik zeg altijd je moet naar je hartje luisteren(en je portomonee ^_^ ) bekijk alles goed op internet zet plus en min punten tegenover elkaar en misschien kom je dan tot een besluit!

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is eerst ontwikkeld voor de 360 daarna op de PS3. PS3 Heeft Blu-Ray en dat maakt hem eigenlijk bijzonder. Voor de rest zijn ze nagenoeg hetzelfde...
Nee ze zijn tegelijk ontwikkeld. Niet eerst de 360 en als die klaar is pas de PS3 ofzo. Wel konden ze pas iets later beginnen met het onwikkelen voor de PS3 omdat ze de devkit nog niet hadden.

Ja klopt. Ik bedoelde ook niet dat ze er met een klaar waren en dan aan de volgende beginnen. Wat je zegt heb je inderdaad gelijk in. Wat ik probeer te zeggen is: De Ps3 versie is afgeleid van de 360 versie. Het punt wat b4rtsimps0n zei over dat hij fijner zou spelen op de Ps3 is onzin het is natuurlijk wat je zelf fijn vindt.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...