Jump to content

Ps3 of xbox 360


Fbi-Crew

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fbi-Crew

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    5

  • M4X

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

De reden dat je voor Xbox live moet betalen, en dat als minpunt word aangekruist vind ik onzin. Xbox live is vele malen beter dan de PS netwerk. Als je Call of Duty 4 op de Xbox gaat doen vind je veel sneller mensen dan op de PS3. Over het algemeen loopt het online ook iets beter ( minder lags. ) Dit zal echt niet anders zijn bij de GTA IV, ik weet gewoon bijna zeker dat GTA IV online beter loopt op de 360...

Verder is de PS3 gewoon een topapparaat. Maar ik ( en de andere ) kunnen je niet vertellen wat jij ( of iemand anders ) moet gaan kopen. Die keus ligt echt bij jezelf. Wil je goede online service, neem dan de Xbox. Wil je kwaliteit ( dus iets wat niet snel kappot gaat, en ook lang meegaat ) neem dan de PS3. Verder heeft de Xbox momenteel meer exclusief titels, maar dat komt natuurlijk ook omdat die langer uit is... Nouja, ga bij jezelf een aantal punten goed na, en neem dan de keus, want die kan ik niet voor je maken...

LAGS op PSN??? nog nooit last van gehad meastro!

Een vriend van mij heeft een PS3, en die heeft echt waar, veel moeite met het vinden van een game. Maarja, doet er verder niet :puh:

Als je geen PS3 hebt, doe er dan ook geen uitspraken over

maar stel ik koop een ps3 welke versie moet ik hebben dan 20 40 of 60 want ik heb vol op ps2 spellen

De 60 of de 80! :cya:

Die zijn allebei niet in NL te koop

Link to comment
Delen op andere websites

maar stel ik koop een ps3 welke versie moet ik hebben dan 20 40 of 60 want ik heb vol op ps2 spellen

De 60 of de 80! :cya:

is er ook al een 80 WTF

Die 60 gig is wel in nl te koop ik zag heb nog een bart-smit

Maar weet iemand waar ik de ps3 goedkoop kan halen en niet ILLEGAAL!!!

Bewerkt: door Fbi-Crew
Link to comment
Delen op andere websites

maar stel ik koop een ps3 welke versie moet ik hebben dan 20 40 of 60 want ik heb vol op ps2 spellen

De 60 of de 80! :cya:

is er ook al een 80 WTF

Wil iemand me alsjeblieft vertellen hoeveel die versies allemaall kosten ik ben nu echt in de war

Simpel, in NL is er alleen de 40 gig. Die kost samen met GT 5 Proloog 399 euro. In de VS is er ook nog een 80 gig en die kost volgens mij samen met Motorstorm iets van 499 dollar. In Japan is volgens mij ook een 20 gig maar ik weet niet hoe duur die is. Er gaan geruchten dat er ook nog een 120 of 150 gig PS3 gaan komen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan je aleen maar een ps3 aanraden

bij mij op school zijn er 87 mensen met rings of death niet dat x-bow sclecht is want er zijn mensen die er veel plezier van hebben maar als de lampjes rood worden verloeken ze hem toch (denk ik)

Dat probleem is volgens microsoft helemaal gefixed.

Helemaal gefixed zeg je ? Nou dacht het toch niet. Mijn vriend die zat een keer op een zaterdag in totaal 6 a 7 uur achtermekaar achter de 360. De 360 werd oververhit, mijn vriend zette de 360 uit. En vervolgens een half uur later weer aan. En wat dacht je ? De 360 was flink overvehit en had dus 'The Ring of Death' te pakken.

Na een reparatie van 50 euro ging het weer.

Ontopic: ^_^

PS3 natuurlijk, nou zo natuurlijk is het ook weer niet, want de 360 is ook erg goed. ( Op de 'Ring of Death' na dan )

Ik zou je een PS3 aanraden.

Waarom?

In de toekomst komen er meer spellen op de PS3 dan op de XBOX360, omdat de 360 al een tijdje uit is.

In de PS3 zit ingebouwde 'Online Internet, heeft geen 'Ring of Death' of overhittings problemen. Je kan er gerust 10 uur achter spelen zonder problemen. De ps3 is ongeveer 80 euro duurder ( 40 GB versie ) Maarjah, dan heb je wel wat. Bij de 360 moet je internet er bij gaan kopen etc.

Dus vandaar dat ik een PS3 heb.

Succes met het kopen !! :cya:

Swiggers

:cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

GTA is altijd beter geweest op de Playstation (hogere beoordelingen, betere besturing, kortom: het speelt gewoon lekkerder)

Dat is een mening. Ik kan prima overweg met zowel een Xbox als een Playstation controller. Ik ben er daarnaast van overtuigd, dat de Xbox 360 versie niets ten onder zal gaan aan de PS3-versie. Onthoud ook dat beide GTA's nu tegelijkertijd gereleased worden, terwijl dat voorheen nooit het geval was.

maar ik denk dat de PS3 editie toch weer de betere wordt.

Nogmaals: de versies van de PS3 en Xbox 360 zullen identiek aan elkaar zijn. De Xbox 360 zal qua extra content opvallen, en wie weet zal de PS3 online iets beter werken. Verder zullen er zeer weinig tot geen verschillen zijn.

Het afkraken van de Xbox 360 of PS3 is in het geval van GTA IV echt onzin. Beide versies zullen even goed zijn.

Ik probeer de Xbox versie niet af te kraken, ik probeer alleen te zeggen dat als je naar de beoordelingen en verkopen kijkt dat de PS2 de Xbox echt overklaste met de triologie. Misschien waren de PS2 versies dan wel wat eerder uit, waar het verschil is toch wel erg groot. Beide versies zijn inderdaad identiek, maar het gerucht gaat inmiddels dat de PS3 ook exclusief content krijgt en waarschijnlijk ook Home ondersteuning, en dat zou de PS3 versie dan ten goede komen. Hier kunnen we nog weinig over zeggen, want zowel het extra content voor de '360 als de Home ondersteuning hebben we nog niks van gezien.

Het is trouwens niet mijn bedoeling om de PS3 vs. Xbox360 discussie hiermee weer te beginnen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

maar stel ik koop een ps3 welke versie moet ik hebben dan 20 40 of 60 want ik heb vol op ps2 spellen

De 60 of de 80! :cya:

is er ook al een 80 WTF

Die 60 gig is wel in nl te koop ik zag heb nog een bart-smit

Maar weet iemand waar ik de ps3 goedkoop kan halen en niet ILLEGAAL!!!

Een goed kope PS3 dat kan bijna niet :puh:

Jah, misschien op Onedollarps3.com op die site had een man een ps3 ( 60 GB versie) voor 1 euro gekocht. Dat deed de verkoper om de media te lokken. Dus die man had voor 1 euro een PS3 van 60 GB.

Even naar je vraag:

Een goed kopen ps3 ? Je kunt misschien op marktplaats kijken, of je daar een goede tweedehandse PS3 ziet. Zoniet? Dan is toch wel de 40 Gb versie van 400 euro het goedkoopste. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

maar stel ik koop een ps3 welke versie moet ik hebben dan 20 40 of 60 want ik heb vol op ps2 spellen

De 60 of de 80! :cya:

is er ook al een 80 WTF

Die 60 gig is wel in nl te koop ik zag heb nog een bart-smit

Maar weet iemand waar ik de ps3 goedkoop kan halen en niet ILLEGAAL!!!

Een goed kope PS3 dat kan bijna niet :puh:

Jah, misschien op Onedollarps3.com op die site had een man een ps3 ( 60 GB versie) voor 1 euro gekocht. Dat deed de verkoper om de media te lokken. Dus die man had voor 1 euro een PS3 van 60 GB.

Even naar je vraag:

Een goed kopen ps3 ? Je kunt misschien op marktplaats kijken, of je daar een goede tweedehandse PS3 ziet. Zoniet? Dan is toch wel de 40 Gb versie van 400 euro het goedkoopste. ;)

Ik zou idd voor de 60 GIG gaan :puh:, had zelf de PS3 60 gig voor 250 eurie's splinternieuw met garantie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Koop de ps3! Ik heb een half jaar geleden mijn x360 vervangen voor een ps3 en hij bevalt me prima! Ik denk dat blu-ray het grootste voordeel is. (spellen tot 100gb!) Aan alles bij de ps3 merk ik dat het net ff beter is.(menu's, multimedia enz.) PSN werkt trouwens ook prima. En om even terug te komen op de rekenkracht. Beide consoles zijn onwijs sterk maar de ps3 is wel 2x zo sterk als de 360. (2 Teraflops tegen 1 Teraflop)

Link to comment
Delen op andere websites

oke iedereen lees dit goed (dit is iemand met ervaring die praat,want ik heb ze allebei)

xbox360 pluspunten:

1.goedkoper

2.(zogenaamd)betere netwerk

3.extra doawnloadbare content

4.meer spellen

minpunten:

1.ring of death(alleen als je te lang speelt)

2.slechtere grapichs

3.betalen om online te spelen(krijg je wel betere netwerk voor)

PS3 pluspunten:

1.betere kwaliteit (gaat minder snel kapot)

2.gratis internet

3.bluray

4.ondersteunt waarschijnlijk home

minpunten:

1.(zogenaamd)slechtere netwerk

2.duurder (maar dan krijg je ook wat voor je geld)

ik heb allebei de consoles en ik speel amper met mijn xbox 360

in mijn ogen is de ps3 beter

winaar:ps3

post-87067-1206983912.png

Bewerkt: door samin00
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...