Jump to content

Ps3 of xbox 360


Fbi-Crew

Recommended Posts

dat is mijn sig @hierboven ^_^

Maar ik heb ook allebij de consoles (360 later bijgekocht voor bepaalde redenen) en ik vind ps3 veel mooier ding.

Niet kwa uiterlijk maar hij voelt gewoon stuk beter aan, de controller, de menus, de uitgebreide multimedia functies.

Als ik een van de consoles weg zou moeten doen, doe ik xbox weg, maar toch is het ook prima console hoor.

Alleen ps3 vind ik stuk fijner en ik zie er meer toekomst in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fbi-Crew

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    5

  • M4X

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Koop de ps3! Ik heb een half jaar geleden mijn x360 vervangen voor een ps3 en hij bevalt me prima! Ik denk dat blu-ray het grootste voordeel is. (spellen tot 100gb!) Aan alles bij de ps3 merk ik dat het net ff beter is.(menu's, multimedia enz.) PSN werkt trouwens ook prima. En om even terug te komen op de rekenkracht. Beide consoles zijn onwijs sterk maar de ps3 is wel 2x zo sterk als de 360. (2 Teraflops tegen 1 Teraflop)

100gb? Dat zou een quad layer blu-ray schijf zijn, want een double layer is 50 gb :puh: En die gb's raken denk ik deze generatie consoles bij spellen niet vol, aangezien spellen dan zo lang moeten worden ontwikkeld met zoveel functies. Tenzij ze er natuurlijk allemaal ongecomprimeerde muziek en zooi d'r op gooien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik het goedkoopste een XBOX360 bestellen online?

Koop gewoon ene ps3 die rulezz :D .

Nee maar ik weet niet bij bol.com kan je nu zo'n xbox kopen de arcade versie die is idd geval heel goedkoop.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop de ps3! Ik heb een half jaar geleden mijn x360 vervangen voor een ps3 en hij bevalt me prima! Ik denk dat blu-ray het grootste voordeel is. (spellen tot 100gb!) Aan alles bij de ps3 merk ik dat het net ff beter is.(menu's, multimedia enz.) PSN werkt trouwens ook prima. En om even terug te komen op de rekenkracht. Beide consoles zijn onwijs sterk maar de ps3 is wel 2x zo sterk als de 360. (2 Teraflops tegen 1 Teraflop)

100gb? Dat zou een quad layer blu-ray schijf zijn, want een double layer is 50 gb :puh: En die gb's raken denk ik deze generatie consoles bij spellen niet vol, aangezien spellen dan zo lang moeten worden ontwikkeld met zoveel functies. Tenzij ze er natuurlijk allemaal ongecomprimeerde muziek en zooi d'r op gooien :puh:

Klopt maar ik heb liever teveel dan te weinig. Gta 4 past net op een dvd dus bij het volgende deel zal het al niet meer passen denk ik. Metal gear solid 4 is trouwens bijna 50gb. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
PS, ik heb een ps3 (MOET BLU-RAY HEBBEN :-P)

Nou misschien wat offtopic maar ik wou eigenlijk alleen vragen wat Blue-Ray was.. :D

Alvast bedankt:Gino99

Bluray is de soort disk die de PS3 gebruikt, en door velen ook gezien als de opvolger van de DVD. De Xbox360 had ook zo een toekomste disk, de HD DVD. Bij de Playstation 3 krijg je de spellen al op een bluray disk, en bij de '360 moet je een aparte HD DVD add on aanschaffen voor 200 euro. Maargoed, de capaciteit van een bluray bedraagt dus 50GB, en de DVD waar de Xbox gebruik van maakt slechts 15GB. In de toekomst worden grote spellen dus moeilijk te maken voor de '360. Daarnaast is de HD DVD failliet verklaard door Toshiba, het bedrijf dat ze maakt. Hiermee heeft bluray dus de 'Dvd war' gewonnen, en dat kan wel eens essentieeël zijn voor de PS3 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

PS, ik heb een ps3 (MOET BLU-RAY HEBBEN :-P)

Nou misschien wat offtopic maar ik wou eigenlijk alleen vragen wat Blue-Ray was.. :D

Alvast bedankt:Gino99

Bluray is de soort disk die de PS3 gebruikt, en door velen ook gezien als de opvolger van de DVD. De Xbox360 had ook zo een toekomste disk, de HD DVD. Bij de Playstation 3 krijg je de spellen al op een bluray disk, en bij de '360 moet je een aparte HD DVD add on aanschaffen voor 200 euro. Maargoed, de capaciteit van een bluray bedraagt dus 50GB, en de DVD waar de Xbox gebruik van maakt slechts 15GB. In de toekomst worden grote spellen dus moeilijk te maken voor de '360. Daarnaast is de HD DVD failliet verklaard door Toshiba, het bedrijf dat ze maakt. Hiermee heeft bluray dus de 'Dvd war' gewonnen, en dat kan wel eens essentieeël zijn voor de PS3 ;)

Waar welke winkel(s) kan je ps3 goedkoop halen?

Link to comment
Delen op andere websites

De Xbox 360 en de Playstation 3 hebben alle twee een nadeel .

De Xbox 360 kan zomaar ineenkeer de bekende Ring of Death krijgen .

De Playstation 3 kan zomaar ineenkeer het bekende error disc krijgen ( Bluray leest geen enkele disc meer ) .

Dus als jij de langverwachte GTA IV aan het spelen bent of gaat spelen kan je console zomaar kapot gaan en nu zul jij wel denken daar komt abruzzese weer met die stomme verhalen , jazeker het kan je zomaar gebeuren.

Ik heb een Playstation 3 die het bekende lees probleem al heeft gehad en ik was toen 2 weken zonder Playstation 3.

Wat ik hiermee wil zeggen dat zowel de xbox 360 en de Playstation 3 niet echt betrouwbaar zijn wat ik wel jammer vind .

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation 3

Xbox 360

Beide consoles hebben zowel voor als nadelen.

Ikzelf heb altijd een Playstation gehad en ook nu met de PS3 (ik heb de 60GB versie) ben ik zeer tevreden en heb ik tot nu toe geen problemen gehad.

Een vriend van mij heeft de 360 en hij is vanaf het begin een Xbox gewent. Ook hij is zeer tevreden over zijn console en ook hij heeft geen problemen ondervonden.

Je moet dus ook mazzel hebben hiermee.

Voor de vraag welke console je moet kiezen kan ik geen antwoord geven. De meeste informatie over de verschillen tussen de twee consoles zijn hier al te vinden en anders eenvoudig op het internet te vinden.

Vraag jezelf af wat je allemaal met de console wil doen, wat je budget is wat je te besteden hebt en wat ben je gewent.

Wat ik ook zou mee laten wegen is wat je omgeving voor console heeft ivm het lenen van games e.d.

Ga gewoon voor jezelf na welke je wilt en ga daar dan voor.

Beide systemen hebben hun voor en nadelen maar beide zijn goed :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf altijd een playstation gehad (PS, PS2 en PS3).

Ook heb ik nooit problemen gehad met de playstation.

Somige mensen vinden de playstation 3 beter en de anderen de XBox 360.

Het zijn alle 2 goede conslos.

Gr Giozio

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...