Jump to content

Ps3 of xbox 360

Recommended Posts

Geplaatst:

PS3 kan dan wel krachtiger zijn, de developers hebben nog het meeste moeite met games op de PS3 maken. Zo heeft de PS3 in sommige games meer framerate problemen als de xbox 360. De schildpad wint het toch wel van de haas.

• Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fbi-Crew

6

• 007 RoadRunner

5

• studio dewolf

5

• M4X

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
PS3 kan dan wel krachtiger zijn, de developers hebben nog het meeste moeite met games op de PS3 maken. Zo heeft de PS3 in sommige games meer framerate problemen als de xbox 360. De schildpad wint het toch wel van de haas.

Jij hebt blijkbaar geen verstand van zaken. Het komt omdat de PS3 een hele andere structuur heeft en veel developers eraan moeten wennen.

Geplaatst:
PS, ik heb een ps3 (MOET BLU-RAY HEBBEN :-P)

Nou misschien wat offtopic maar ik wou eigenlijk alleen vragen wat Blue-Ray was.. :D

Alvast bedankt:Gino99

Bluray is de soort disk die de PS3 gebruikt, en door velen ook gezien als de opvolger van de DVD. De Xbox360 had ook zo een toekomste disk, de HD DVD. Bij de Playstation 3 krijg je de spellen al op een bluray disk, en bij de '360 moet je een aparte HD DVD add on aanschaffen voor 200 euro. Maargoed, de capaciteit van een bluray bedraagt dus 50GB, en de DVD waar de Xbox gebruik van maakt slechts 15GB. In de toekomst worden grote spellen dus moeilijk te maken voor de '360. Daarnaast is de HD DVD failliet verklaard door Toshiba, het bedrijf dat ze maakt. Hiermee heeft bluray dus de 'Dvd war' gewonnen, en dat kan wel eens essentieeël zijn voor de PS3 ;)

En dat is inderdaad het GROTE voordeel van de PS3. Ik dacht dat de DVD slechts 9GB aan capiciteit had? Dual layer heb ik het dan over. Of heb ik mijn huiswerk niet goed gemaakt? :puh:

Geplaatst:

En nog een feit die de xbox 360 een pluspunt geeft: men heeft gezegd dat de Unreal Engine 3 (heeft ni veel te make met GTA IV ma kom...) niet goed functioneerd op de ps3 althans slechter dan op de xbox 360, wat helemaal niet goed is... want vele games zijn namelijk op de unreal Engine 3 gemaakt, 2K heeft onlangs gezegd dat vele van hun komende games op de Unreal Engine 3 gaat werken... . Ik geloof dat ik zelfs ergens gelezen heb dat de

Unreal Engine 4 vooral gemaakt gaat zijn voor de volgende xbox ( xbox 720??) lol...

Ik weet dat de ps3 beter is , maar ik vind als je het bekijkt op vlak van cappaciteit en prijs dat de xbox 360 voordeliger is...

Geplaatst:
En nog een feit die de xbox 360 een pluspunt geeft: men heeft gezegd dat de Unreal Engine 3 (heeft ni veel te make met GTA IV ma kom...) niet goed functioneerd op de ps3 althans slechter dan op de xbox 360, wat helemaal niet goed is... want vele games zijn namelijk op de unreal Engine 3 gemaakt, 2K heeft onlangs gezegd dat vele van hun komende games op de Unreal Engine 3 gaat werken... . Ik geloof dat ik zelfs ergens gelezen heb dat de

Unreal Engine 4 vooral gemaakt gaat zijn voor de volgende xbox ( xbox 720??) lol...

Ik weet dat de ps3 beter is , maar ik vind als je het bekijkt op vlak van cappaciteit en prijs dat de xbox 360 voordeliger is...

Dit is een GTA forum, en het gaat hier niet over welke console het beste is over het algemeen.

Geplaatst: (bewerkt)
ik kan je aleen maar een ps3 aanraden

bij mij op school zijn er 87 mensen met rings of death niet dat x-bow sclecht is want er zijn mensen die er veel plezier van hebben maar als de lampjes rood worden verloeken ze hem toch (denk ik)

Dat probleem is volgens microsoft helemaal gefixed.

Nee hoor. ;) Het probleem is nog niet helemaal gefixed.. ;)

Microsoft zegt dat het probleem helemaal is gefixed. Maar Microsoft krijg bij het Premium pack nog erg veel klachten. Bij de Elite regelamtig, maar minder. Microsoft probeert dit allemaal op te lossen... Maar daar geloof ik helemaal niets van. Waarom? Omdat gewoon kortom de XBOX 360 slechter tegen de hitte kan. En dat is gewoon een feit. Nu heb je allemaal 'Coolers' voor de XBOX 360 te waarde van 10 a 30 euro per stuk.

Je bent dan ook nog eens duurder uit. 'T moet er gewoon allemaal ingebouwd inzitten dat het tegen de hitte kan.

Kijk, de PS3 heeft dit allemaal ingebouwd. Voor de 40 GB heb je een 'Fan Test' Hiermee koelt de ps3 af. En er komt stof vrij. Zoiets moets nou de XBOX 360 ook hebben. ;)

Onntopic

xD... Nu je de tekst hierboven hebt gelezen. Dan kun je al wel merken dat ik toch duidelijk voor de Playstation 3 kies. ;)

Maar ja, dit is allemaal aan jou ;)

Succes met het aanschaffen van een PS3 of XBOX 360 ^_^

Swiggers

:cya:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:
60 gb is toch uitverkocht?
Ja, klopt ;) In de winkels zijn ze niet meer te koop.

Maar op marktplaats.nl staan er nog wel wat. Misschien heb je geluk, en kun je er daar nog een kopen :D

Geplaatst:

Beide consoles zijn goed. Een console kopen speciaal voor GTA4 zou het beste voor de Xbox 360 zijn vanwege de exclusieve contents. Behalve dat moet je ook kijken of je vaak online wilt gaan gamen in GTA4. Wil je dat vaak en heb je geen zin om 60 euro per jaar, of 20 euro voor 3 maanden te betalen, ga dan voor de PS3.

Geplaatst:

ik zou gaan voor PS3

-gta is altijd al beter geweest op PS

-je hebt bluray

-online gaan op de PS3 is gratis

-PS3 krijgt waarschijnlijk ook extra content

PS3 is gewoon veel beter dan de 360

Geplaatst:
ik zou gaan voor PS3

-gta is altijd al beter geweest op PS

-je hebt bluray

-online gaan op de PS3 is gratis

-PS3 krijgt waarschijnlijk ook extra content

PS3 is gewoon veel beter dan de 360

dit is onzin

-gta liberty, vice waren beter op ps2, maar san andreas was beter op xbox

-blu ray is miss voordeel maar wie gaat er nu dvd op xbox kijken :N

-xbox live is gewoon de beste online service die er bestaat. je betaalt er misschien 60 per jaar voor maar je krijgt er wel wat voor terug ==== friendslist veel mensen online goed.

-xbox 360 dlc wordt goed. en als gta 4 nog extra content krijgt dan krijgt de x360 die zeker ook

-als je uitgekeken bent op gta 4 dan heb je nog altijd veele andere vette spellen om te spelen. zoals halo 3, PGR 4, The orange box, GEARS OF WAR, MASS EFFECT, BIOSHOCK, FORZA MOTORSPORT .

-en vergeet niet waarom gta 4 nog niet uit was in oktober. want de ps3 versie liep achter.

met deze reactie zal ik zeker geen goeie indruk maken als nieuweling op forum. maar ik vind dit gewoon de waarheid. dus maak je keuze x360 of ps3

Geplaatst:

Ik heb de keuze voor playstation 3 gemaakt omdat internet gratis is. 5*60=300 en dat rekensommetje zegt genoeg.

Maar hoe zit het met de online van PS3? Is die nou slecht, veel lags enzo? Af en toe stotteren boeit mij niet maar kan iemand mij hier iets over vertellen?

Geplaatst:

Ik heb zelf de playstation 3 60 gb. En ik speel sinds kort ook op internet en ik heb geen lag ofzo, dus ik zelf merk er niks van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...