Jump to content

Ps3 of xbox 360


Fbi-Crew

Recommended Posts

Een Xbox 360 is een erg verstandige keuze als je een grote fan bent van GTA IV. Microsoft heeft flink moeten dokken voor de content, hier maakt Rockstar dus dan ook wel werk van. Playstation 3 moet je alleen halen als je die controller prefert en het er niet voor over hebt om online te gaan betalen (Hoe wel dat het meer dan waard is). Grafisch zit er geen verschil in, waarschijnlijk alleen in kleur, maar grafisch zullen de game identiek aan elkaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fbi-Crew

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    5

  • M4X

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik kan je aleen maar een ps3 aanraden

bij mij op school zijn er 87 mensen met rings of death niet dat x-bow sclecht is want er zijn mensen die er veel plezier van hebben maar als de lampjes rood worden verloeken ze hem toch (denk ik)

Ik heb 2 keer ring of death gehad.

1 keer was die kapot, was jammer, maar ik deed gelukkig die tijd niet heel veel op de 360.

Laatst gaf hij het weer, hij was heel heet en viel zo uit. Ff zo'n luchtwaaier voor of hoe dat ook heet en klaar was kees, hij deed het gewoon weer.

Weetje, neem gewoon waar je je het beste bij voelt, en kijk naar de spellen.

Op de ps3 heb je bijvoorbeeld ook veel meer van die japanse rpg's, heb je ook op de 360 maar veel minder, ik zelf hou hier niet van, geef mij maar die leuke schietgames zoals halo 3 of lekkere rpg's als mass effect. En natuurlijk free roam games als saints row en gta ;).

En de 360 en de ps3 hebben allebei voor en nadelen, maar het gaat ook vooral om je games keuze en welke jou toch echt vetter lijkt.

En anders als je het echt niet weet, kan je ook gewoon iene miene mutte doen ;).

ps. mij gaat het niet zo zeer om de graphics, wel een beetje natuurlijk, want hij (gta) ziet er nu echt gelikt uit en ik ben daar echt blij mee!

Maar ook vooral de gameplay en de mogelijkheden, die zitten in allebei de games.

Bewerkt: door gtamelle
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, maar je moet het zelf weten. Bij spel van x-box 360 zal rap kapot bij krassen.

en dat is bij een blu-ray disc niet tenminste niet zo snel

omdat er een coting op zit tegen krassen en beschadiginge

check wikipedia blu ray disc

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een Xbox 360, maar heb nu een Playstation 3. Bij de Playstation kan je gratis Online, niet zo'n rotgeuid als je speelt (wat dee Xbox wel hebt), lekker controller en je kan ruzie spelen in plaats van in angst afwachten totdat je Xbox kapot is (en 10 spellen erbij)!~ :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ps3 bezitters zouden allang gta4 kunnen spelen alleen omdat de xbox het niet aankon omdat ze gebruik maken van dvd9 leees dit artikel maar is http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek...&id=2130250 daarom is de ps3 beter!!!!!

Vind het toch wel vreemd worden allemaal zo langzamerhand....

X-Box is qua hardware niks minder dan PS3 hoor ik altijd. Maar ze kunnen niet evenveel info lezen. Ja, na compressietechniek maar das geen argument want als PS3 dat ook doet staan ze weer "voor".

X-Box zou beter internet hebben maar PS3 heeft weinig problemen online. What's that about?

X-Box is goedkoper maar je betaald wel 60 euro per jaar.

Blijven er nog maar weinig argumenten voor X-Box over eigenlijk: Meer spellen (lost zichzelf op omdat X-box langer bestaat), betere controller (nogal subjectief).

Ik heb geen X-Box en geen PS3, heb niks tegen een van beide consoles maar vraag me toch af waarom ik überhaupt getwijfeld heb :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een ps2 maar daar kan ik gta 4 natuurlijk niet op spelen dus wat moet ik kopen xbox 360 of ps3

Dit is een persoonlijke keuze. GTA 4 zal op beide systemen hetzelfde zijn, zit geen verschil in.

Je moet gewoon verder zien wat voor games je graag speelt. Ben je een Gran Tourismo, Metal Gear Solid, etc... fan dan moet je voor de ps3 gaan. Speel je liever Forza, Gears of War, ect... dan moet je voor de xbox360 gaan. De meeste games kopmen wel op beide formats buiten de exclusives dan waar ik een paar van opgenoemd heb.

Persoonlijk vind ik de 360 controller wel stukken beter dan die van de ps3, is ook veel steviger, nauwkeuriger en ligt perfect in de hand. Maar de ps3 console is dan weer veel mooier en steviger dan de 360. De ps3 is ook krachtiger en je kan gratis online. Al is het 360 netwerk wel beter en stabieler. De ps3 hoor je ook zo goed als niet bollen, terwijl de 360 bijna het geluid van een stofzuiger produceerd. (zal wel niet met elke 360 zijn, ik heb gewoon 'geluk' gehad)

Maar beide consoles zijn gewoon goed, je kan geen miskoop doen. Het beste is natuurlijk om ze beiden in huis te halen. :)

Als ik dan toch zou moeten kiezen, dan kies ik voor de ps3. Maar zoals ik al eerder zei, dit blijft een persoonlijke keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

@ hier boven:

Eindelijk iemand die het eerlijk bekijkt. :tu:

Alleen even over de ps3 controller, de controller is inderdaad een klein beetje fraggel.

Maar de dual shock 3 controller is net zo stevig als de ps2 controller. (heb de dual shock 3 zelf ook uit japan namelijk)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een ps2 maar daar kan ik gta 4 natuurlijk niet op spelen dus wat moet ik kopen xbox 360 of ps3

Dit is een persoonlijke keuze. GTA 4 zal op beide systemen hetzelfde zijn, zit geen verschil in.

Je moet gewoon verder zien wat voor games je graag speelt. Ben je een Gran Tourismo, Metal Gear Solid, etc... fan dan moet je voor de ps3 gaan. Speel je liever Forza, Gears of War, ect... dan moet je voor de xbox360 gaan. De meeste games kopmen wel op beide formats buiten de exclusives dan waar ik een paar van opgenoemd heb.

Persoonlijk vind ik de 360 controller wel stukken beter dan die van de ps3, is ook veel steviger, nauwkeuriger en ligt perfect in de hand. Maar de ps3 console is dan weer veel mooier en steviger dan de 360. De ps3 is ook krachtiger en je kan gratis online. Al is het 360 netwerk wel beter en stabieler. De ps3 hoor je ook zo goed als niet bollen, terwijl de 360 bijna het geluid van een stofzuiger produceerd. (zal wel niet met elke 360 zijn, ik heb gewoon 'geluk' gehad)

Maar beide consoles zijn gewoon goed, je kan geen miskoop doen. Het beste is natuurlijk om ze beiden in huis te halen. :)

Als ik dan toch zou moeten kiezen, dan kies ik voor de ps3. Maar zoals ik al eerder zei, dit blijft een persoonlijke keuze.

Zo denk ik dus ook, je kan wel lopen zeiken, maar het is en blijft een persoonlijke keuze.

Toen ik 7 werd mocht ik kiezen tussen een nintendo 64 of een ps2, me ouders hebben me zelf nog proberen te verleiden een ps2 te kopen, maar ik wou persee een nintendo 64, alleen omdat het mijn persoonlijke keuze was.

Enne nu over de schijfen van de xbox 360, ik heb mijn 360 al vanaf dat hij te koop is en mijn spellen zijn nog NOOIT maar dan ook NOOOOOOOOIT kapot gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...