Jump to content

Ps3 of xbox 360


Fbi-Crew

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fbi-Crew

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    5

  • M4X

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

ps3 bezitters zouden allang gta4 kunnen spelen alleen omdat de xbox het niet aankon omdat ze gebruik maken van dvd9 leees dit artikel maar is http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek...&id=2130250

Daar zal ongetwijfeld een kern van waarheid in zitten, maar zeker niet de enigste reden om het spel een half jaar uit te stellen. Er werd destijds over van alles geroddeld: de PS3-versie zou nog te ver achterlopen, de multiplayer was nog niet ver genoeg ontwikkeld, dit Xbox 360 verhaal, etc.

Bovendien zal de uitstel alleen maar verbeteringen aan het spel hebben meegebracht.

daarom is de ps3 beter!!!!!

Voor mij is zoiets in eerste instantie geen reden om een console te kopen. Ik heb bijvoorbeeld voor de Xbox 360 gekozen, omdat ik zelden tot nooit game (tot GTA IV uit is) en niet al te veel geld aan een console wilde uitgeven. Uitgaan en rijlessen (straks) kost ook behoorlijk wat. ^_^

@ hieronder: Ik maak (nog) geen gebruik van Xbox Live. Wel heb ik hier nog een "gratis Xbox Live Gold voor één maand" liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven.

En xbox live is ook niet gratis.. maar je kan natuurlijk ook een aantal xbox live maand abbonementen nemen.

Ik neem toch ps3 versie want ps3 vind ik persoonlijk fijnere console om op te gamen.

En als die exclusieve content mij leuk lijkt kan ik altijd nog 2de hands de xbox versie halen..

Link to comment
Delen op andere websites

er is nu ook een filmpje van het verschil tussen beide systemen. Wat de man zei is het is niet zo'n groot verschil dat je een andere console moet kopen. bron: IGN.com

Helemaal mee eens. Ze zullen goed presteren op beide consoles :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een ps2 maar daar kan ik gta 4 natuurlijk niet op spelen dus wat moet ik kopen xbox 360 of ps3

Je hebt al een PS2,dus lijkt mij een PS3 makkelijker..Je bent al gewend aan een PS,en de controller van de PS3 is dacht ik bijna hetzelfde als die van de PS2..

Link to comment
Delen op andere websites

er is nu ook een filmpje van het verschil tussen beide systemen. Wat de man zei is het is niet zo'n groot verschil dat je een andere console moet kopen. bron: IGN.com

Ik kan het nergens vinden op IGN...

Edit: Is dus IGN insider, maar het filmpje is ook te vinden op Gametrailers.

Bewerkt: door Abnormaal
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...