SanAndreasGEK Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Wie wilt mij de file's van Bravura geven? Want ik heb een auto mod op de Bravura gezet, en perongeluk de file's niet gebackupt. (Dom van me ) Graag wil ik: - Carmods.dat - Handling.cfg - TXD file - DFF file (Mod heb ik gedaan met GGMM) Mvg, SanAndreasGEK. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Je zou in >>>dit<<< topic je gewenste bestanden aan kunnen vragen, ik kan ze je op dit moment niet geven. Want ik zit niet op mijn eigen computer waar GTA San Andreas op zit, in ieder geval succes! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Alsjeblieft. Volgende keer wel backups maken. Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Bedankt ! EDIT: GhostRider was me voor Bewerkt: 30 maart 2008 door SanAndreasGEK Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.