Jump to content

waar heb jij hem gereserveerd/ga je hem kopen ?

Recommended Posts

• Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 7nightwing7

4

• Unmountable Tijmen

2

• FireFighter

2

• oostzaan

2

Geplaatst:

Verdorie, Ik ga hem gewoon niet kopen. Want ik heb alleen een PC, En daar is hij nog niet voor uit. Dus ik heb hem nog niet gekocht :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

PS3home 49 euro (januari besteld)

@GTA killer

nope, ps3home + xboxhome doet deze aktie's altijd. Aktie is nu afgelopen dus GTA kost 9 euro's duurder.

Bewerkt: door AliOsi
Geplaatst:

ik ga het denk ik bij free record shop kopen (10% anwb korting) en anders bij de dixons

ik zie het nut niet echt in van pre-orderen, als je gewoon zorgt dat je voor de winkel staat als ze opengaan dan heb je het spel heel vroeg en kun je het de hele dag spelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan hem helaas niet reserveren. Intertoys ( In mijn buurt ) doet dat blijkbaar niet :N

Nu moet ik dus op de dag zelf dat het spel uit komt ( 29 April ) om 7 a 8 uur 's ochtend voor de deuren van Intertoys staan. Om als eerste IV te krijgen. In mijn buurt is er een enorme run op IV, dus ik moet er snel bij zijn. Intertoys ( In mijn buurt ) krijg op 28 of 27 april 6 versie's van IV binnen. Dus ik moet snel zijn wil ik IV hebben.

Zo zie je maar weer, om een verslavend spel te hebben moet je 7 a 8 uur 's ochtends uit je bed

:duh:

Swiggers

:cya:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

bij de mediamarkt heerlen. Gepreorderd. Zal er rond 8 uur in de ochtend al staan. En ik zal denk ik niet de enige zijn. Wordt weer een totale gekte. Maar wel weer leuk om eens mee te maken :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...