Jump to content

waar heb jij hem gereserveerd/ga je hem kopen ?

Recommended Posts

Geplaatst:

k heb em gepreorderd bij de Free Record Shop......

voor 10eu preorder krijg je een officieel leeg PS3 hoesje mee _O_

kwijl kwijl :puh:

• Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 7nightwing7

4

• Unmountable Tijmen

2

• FireFighter

2

• oostzaan

2

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb bij budgetgaming een site uitgezocht (weet niet meer welke, 12gamer.com ofzo) en daar de special edition besteld!! (86 euro incl. verzendkosten!!)

:cya:

Bewerkt: door WWW.outer
Geplaatst:

Gepreordered bij de Free Record Shop... 10 euries, en dan krijg je zo'n geil xbox 360 doosje mee naar huis :puh: En ik krijg nog 7,50 euro korting, omdat ik abonnee ben van de Power Unlimited (dan krijg je zo'n VIG-kaart :dans: )

Geplaatst:

Bol.com tegelijk met een studieboek. In de speelgoedzaak in mijn gehucht worden geen gewelddadige games verkocht en ik heb geen zin om speciaal daarvoor de trekschuit naar Zwolle te nemen.

Geplaatst:

ik heb hem vandaag besteld bij ps3home

voor 59 euro als ik eerder deed ws 49 euro ma ja

als ik hem maar hebt :puh::D:D:D:D

Geplaatst:

Ik ga hem ieder geval in een winkel kopen, en ik denk dat GTA IV in alle winkels €59,- kost.

Geplaatst:

Heb de limited edition besteld bij dimplus.nl 99 euro maar ja dan krijg je wel 10 spaarpunten plus 25% korting op walktrough boek. Heb hem overgens al een tijd geleden besteld

Geplaatst:
Ik heb hem bij GameMania bestelt.

Yup same, alleeja eigenlijk ik niet; een vriend van me heeft 2 exemplaren op zij laten leggen hehe.

Geplaatst:

Gewn bij www.collishop.be :tu: Alleen spytig dat hij daar €65 kost want R6V2 kost daar maar €55, maar misschien veranderen ze de prijs nog :D:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...